برگزاری محفل انس با قرآن ویژه حماسه 9 دی در پدافند هوایی اراک
کد خبر: 3557688
تاریخ انتشار : ۰۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۸

برگزاری محفل انس با قرآن ویژه حماسه 9 دی در پدافند هوایی اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک با اعلام برنامه‌های این مرکز در دهه بصیرت گفت: به مناسبت حماسه 9 دی و در راستای ترویج فرهنگ قرآنی، محفل انس با قرآن در پدافند هوایی اراک با حضور سربازان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی محمد روشندل، رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، با اشاره به دهه بصیرت و حماسه 9 دی گفت: به مناسبت دهه بصیرت و میثاق امت با ولایت، که از 9 دی‌ماه آغاز و تا 19 همین‌ماه ادامه دارد، مرکز آموزش درجه‌داری برنامه‌های مختلفی را از در نظر گرفته است.
وی ادامه داد: برگزاری جشنواره جوان و بصیرت انقلابی با حضور سربازان مرکز، برگزاری نشست استانی مسئولان و هادیان سیاسی نیروهای مسلح، برگزاری نمایشگاه عکس با محوریت صحنه‌های فتنه 88 که در آن 100 قطعه عکس از وقایع فتنه 88 و حماسه 9 دی‌ماه به نمایش گذاشته می‌شود از جمله این برنامه‌هاست.
حجت‌الاسلام روشندل افزود: تبلیغات محیطی میدانی ویژه حماسه 9 دی، دیدار کارکنان با نماینده ولی‌فقیه در استان و استفاده از رهنمودهای ایشان درباره بصیرت افزایی، مسابقه کتابخوانی با عنوان«در سایه خورشید» ویژه پایوران، خانواده و سربازان از برنامه‌هایی است که در دهه بصیرت اجرا می‌شود.
رئیس عقیدتی سیاسی مرکز آموزش درجه‌داری حضرت علی اکبر(ع) پدافند هوایی اراک با اشاره به اهتمام این مرکز آموزشی در ترویج فرهنگ قرآنی گفت: به مناسبت دهه بصیرت محفل انس با قرآن کریم با حضور کارکنان و سربازان در این مرکز برگزار می‌شود، همچنین غبار روبی گلزار شهدا و تجدید میثاق، از دیگر برنامه‌های دهه بصیرت است.
captcha