راه‌اندازی انجمن خیرین قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد
کد خبر: 3558894
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۱۳ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۱

راه‌اندازی انجمن خیرین قرآنی در کهگیلویه و بویراحمد

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از راه‌اندازی انجمن خیرین قرآنی در این استان به‌زودی خبر داد.

حسین علی‌نسب، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کهگیلویه و بویراحمد، اظهار کرد: انجمن خیرین قرآنی به زودی راه‌اندازی و بیش از 200 خیر این استان دعوت می‌شوند.
وی شورای مرکزی این انجمن را 3 تا 5 نفر برشمرد و عنوان کرد: در جمع خیرین، نیازهایی از جمله خرید قرآن، کتب آموزشی قرآنی، رحل و کمک‌های نقدی جهت کمک به خانه‌ها و مؤسسات قرآنی مطرح می‌شود.
رییس اداره امور قرآنی تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد ساماندهی به اقدامات و فعالیت‌های نیکوکارانه خیران حقیقی و حقوقی در جهت توسعه فرهنگ قرآن با نگرش بومی و سازماندهی و شناسایی منابع خیریه اعم از نذورات،اموال خیریه، موقوفات و کمک‌های داخلی و خارجی جهت توسعه و حمایت از فعالیت‌های قرآنی استان را از جمله اهداف این طرح بیان کرد.
علی‌نسب با اشاره به اینکه این خیرین در سامانه قرآنی استان ثبت و شناسنامه‌دار می‌شوند، خواستار دعوت به شرکت و کمک در این انجمن جهت توسعه و ترویج برنامه‌های قرآنی از تمامی نیکوکاران استان شد.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۰/۱۴ - ۱۱:۰۸
0
0
درود بر استاد علی نسب
captcha