ایران اسلامی با قدرت ایمان، پشتوانه الهی و مردمی در مقابل دشمنان ایستاده است
کد خبر: 3560615
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۷

ایران اسلامی با قدرت ایمان، پشتوانه الهی و مردمی در مقابل دشمنان ایستاده است

گروه اجتماعی: نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران اسلامی به عنوان تنها کشور جهان نزدیک به 39 سال توانسته با قدرت ایمان و پشتوانه الهی و مردمی جلوی آمریکا بایستد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، بیژن نوباوه نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، در دوازدهمين يادواره شهداي رسانه و گراميداشت روز بسيج رسانه که شب گذشته همزمان با سالروز عمليات غرور آفرين كربلاي 5، باحضور مسئولان، اصحاب رسانه و‌ مردم ولایت‌مدار در مسجد امام خميني(ره) قزوین برگزار شد، با اشاره به اینکه امروز پایدارترین امنیت در جهان به ایران اسلامی اختصاص دارد و این امنیت بسیار بی‌نظیر است، اظهار کرد: این امنیت پایدار در جهان مبتنی بر امنیت مردم‌نهاد است که در آن مردم در صحنه حاضر هستند.
وی با اشاره به ایدئولوژی محکم و بی‌نظیر انقلاب اسلامی افزود: این راهبرد که متکی به اسلام است سبب شده کشور ما با دارا بودن تنها یک درصد جمعیت جهان و قدرت یک درصدی اقتصاد جهان، معادلات جهانی را تغییر دهد.
عضو جبهه پایداری با بیان اینکه تمایز حرکت انقلابی ایران در جهان به سبب راهبرد و‌ ایدئولوژی آن است تأکید کرد: چنان این ایدئولوژی خاص است که تا ۱۰۰ سال آینده کسی نمی‌تواند استراتژی ناب امام راحل را به درستی درک کند از این رو دشمنان برای از بین بردن آن کمر همت بسته‌اند.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امام خمینی(ره)، رابطه ایران با آمریکا به مانند رابطه میش و گرگ دانست از این رو کسانی که دم از رابطه با آمریکا می‌زنند باید بار دیگر در فهم عمق سخنان امام راحل بکوشند.
وی با اشاره به توطئه دو قطبی کردن کشور گفت: کسانی که بازی اصولگرا و اصلاح‌طلب را راه انداخته‌اند، می‌خواهند در کشور نفاق و ‌تفرقه ایجاد کنند لذا باید به آنها گفت هر کس که در راه ساخت کشور تلاش می‌کند انقلابی است.
نوباوه عنوان کرد: ایران اسلامی به عنوان تنها کشور جهان نزدیک به 39 سال توانسته با قدرت ایمان و پشتوانه الهی و مردمی جلوی آمریکا بایستد.
نماینده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان به نقش و جایگاه اصحاب رسانه اشاره و بیان کرد: اصحاب رسانه انقلابی به مانند انبیاء، علما، خبرنگاران و تمام کسانی که در این راه تلاش می‌کنند مبلغان رسالت الهی هستند چرا که با دنبال کردن شاخص خداترسی در مسیر ابلاغ رسالت خدا تلاش می‌کنند.
captcha