اصحاب رسانه انقلابی تا آخرین لحظه برای حفظ انقلاب خواهند ایستاد
کد خبر: 3560623
تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۶
مسئول بسیج رسانه استان قزوین:

اصحاب رسانه انقلابی تا آخرین لحظه برای حفظ انقلاب خواهند ایستاد

گروه سیاسی: مسئول بسیج رسانه استان قزوین گفت: جامعه رسانه استان امروز در راه حفظ انقلاب و ‌مقابله با نفوذ، انقلابی ماندن و انقلابی کردن جامعه تا آخرین قطره خون خواهند ایستاد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، دوازدهمين يادواره شهداي رسانه و گراميداشت روز بسيج رسانه همزمان با سالروز عمليات غرور آفرين كربلاي 5، شب گذشته به همت سازمان بسيج رسانه برگزار شد.
در این مراسم که در مسجد امام خميني(ره) قزوین برپا شد، بيژن نوباوه نماينده سابق مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، آیت‌الله عابدینی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، مسئولان، اصحاب رسانه و‌ مردم ولایت‌مدار حضور داشتند.
محمد سرباز، مسئول بسیج رسانه استان قزوین، در این مراسم اظهار کرد: اصحاب رسانه بسیجی همواره نشان دادند با بصیرت خود در میدان حاضر هستند.
وی افزود: اصحاب رسانه با قدم گذاشتن در مسیر بصیرت‌افزایی برای دفع ضربات دشمن تلاش می‌کنند چرا که مقام معظم رهبری همواره بر این نکته تأکید دارند که باید در همان مسیر که دشمن درصدد ضربه زدن است، وارد شد و با ایجاد بصیرت ضربات آن‌ها را خنثی کرد.
سرباز حضور به موقع اصحاب رسانه چه پیش از انقلاب و‌ چه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب دانست و عنوان کرد: جامعه رسانه استان قزوین مفتخر به حضور ۹ شهید رسانه‌ای است که نشان‌دهنده بصیرت بالای آن‌ها در دفاع از حق است.
مسئول بسیج رسانه استان قزوین در پایان با بیان اینکه اصحاب رسانه بار دیگر با شهدایی که برای دفاع از حریم ولایت و انقلاب و اسلام جان دادند، عهد و پیمان مجدد می‌بندند، اظهار کرد: جامعه رسانه استان امروز در راه حفظ انقلاب و ‌مقابله با نفوذ، انقلابی ماندن و انقلابی کردن جامعه تا آخرین قطره خون خواهند ایستاد.
captcha