اجرای خوبی در مسابقات سودان داشتم
کد خبر: 3561217
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵

اجرای خوبی در مسابقات سودان داشتم

نماینده کشورمان ضمن ابراز رضایت از اجرایش در مسابقات سودان گفت: همه شرکت‌کنندگان غلط و یا تذکراتی داشتند و اجرای من اجرای خوبی بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فارس نوشت: محمد خاکپور حافظ کل قرآن اهل مشهد چند روزی است به منظور شرکت در مسابقات بین‌المللی قرآن سودان در خارطوم پایتخت این کشور بسر می‌برد.
خاکپور از اجرایش در این مسابقات خبر داد و گفت: به لطف خدا اجرای خوبی در مسابقات داشتم و در طول ارائه محفوظات تنها یک تذکر کوچک داشتم که به سرعت اصلاح کردم. البته در مسابقات اردن داوران این‌گونه تذکر‌ها را که شرکت‌کننده به سرعت اصلاح می‌کرد را نمره کم نمی‌کردند.
نماینده کشورمان در مسابقات بین‌المللی قرآن سودان ادامه داد: در بخش دیگر این مسابقات که مربوط به تفسیر جزء 23 قرآن کریم است هم سؤالات را به خوبی و به صورت کامل پاسخ دادم و هیأت داوران هم تأیید کردند.
این حافظ کل قرآن کریم درخصوص دیگر رقبایش گفت: نمایندگان چند کشور اجرا‌های قابل قبولی داشتند اما تقریباً همه شرکت کنندگان اغلاط و تذکر‌هایی داشتند که البته باید تا پایان رقابت‌ها صبر کنیم.
خاکپور از پایان رقابت‌ها تا فردا خبر داد و گفت: فردا به پایان می‌رسد و آیین اختتامیه مسابقات روز جمعه برگزار می‌شود و به لطف خدا روز شنبه به کشور بازمی‌گردم.


captcha