فقدان آیت‎الله هاشمی رفسنجانی، ضايعه‎ای جبران‌ناپذير است
کد خبر: 3561306
تاریخ انتشار : ۲۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۲۲
استاندار قم:

فقدان آیت‎الله هاشمی رفسنجانی، ضايعه‎ای جبران‌ناپذير است

گروه اجتماعی: استاندار قم، با صدور پیامی در پی رحلت آیت‎الله هاشمی رفسنجانی گفت: بدون شك فقدان چنين شخصيت برجسته‎ای كه وجودشان همواره نعمتی برای كشور بود و از استوانه‎های اصلی نظام محسوب می‌شد، ضايعه‌ای جبران‌ناپذير است.

به گزارش خبرگزاری بین‎المللی قرآن(ایکنا) از قم، متن کامل پیام سیدمهدی صادقی به شرح زیر است:
خبر ارتحال جانسوز يار و ياور ديرين امام و رهبري و مرد روزهاي سخت و بحراني، حضرت آيت‎الله هاشمي رفسنجاني(ره)، موجب تأسف و تألم گرديد.
آن مجاهد نستوه و بزرگ مرد تاريخ انقلاب اسلامي، سراسر حيات پربار خود را صرف تلاش و مجاهدت در راه اعتلاي دين و به ثمر نشستن نهضت و تداوم نظام مقدس جمهوري اسلامي كرد و بدون شك فقدان چنين شخصيت برجسته‎اي، كه وجودشان همواره نعمتي براي كشور و از استوانه‎هاي اصلي نظام محسوب مي شدند، ضايعه اي جبران ناپذير بوده و بي گمان نام و ياد نيك و خدمات گران سنگ اين عنصر وفادار انقلاب، براي هميشه در اذهان ملت شريف ايران باقي خواهد ماند.
اينجانب درگذشت اين مجاهد بزرگ را به محضر مقام معظم رهبري(مد ظله‎العالي)، مراجع عظام تقليد، حوزه هاي معزز علميه و عموم شاگردان و ارادتمندان ايشان به ويژه همسر مكرمه، فرزندان برومند، برادران ارجمند و همه بازماندگان عرض تسليت داشته، اميدوارم خداوند متعال روح آن مرحوم را مشمول رحمت و غفران واسعه خويش قرار داده و به بازماندگانش صبر و اجر عنايت فرمايد.
captcha