شرایط فراخوان دریافت آثار همسرایی و همخوانی اعلام شد
کد خبر: 3561910
تاریخ انتشار : ۲۲ دی ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۸
از سوی دبیرخانه سی‌و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن؛

شرایط فراخوان دریافت آثار همسرایی و همخوانی اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی: فراخوان ارسال آثار همسرایی و همخوانی ویژه اجرا در سی و چهارمین دوره مسابقات بین المللی قرآن منتشر شد .

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین و به نقل از روابط عمومی وامور بین الملل سازمان اوقاف وامور خیریه مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف، در راستای اهداف خود جهت ویژه برنامه‌های سی و چهارمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن کریم جمهوری اسلامی ایران، از گروه‌های همسرایی و همخوانی کشور دعوت می‌کند تا  آثار فاخری در موضوعات و ضوابط مشخص‌شده، تهیه و تولید نمایند.
 از اهداف این مسابقه می‌توان به استفاده از ظرفیت هنر همسرایی و همخوانی در انتقال پیام‌های مذهبی و انقلابی، گسترش آثار فاخر همسرایی و همخوانی در موضوعات روزِ جهان اسلام و مرتبط با اهداف مسابقات بین‌المللی و گرامی‌داشت تولیدکنندگان و پدیدآورندگان آثار برتر همسرایی و همخوانی و کمک به معرفی و انتشار این آثار اشاره کرد.
گفتنی است موضوعات آثار نیز  در مورد پیامبر رحمت، منادی وحدت، قرآن، محور وحدت جوامع اسلامی، انتظار و جامعه مهدوی، شهدای قرآنی فاجعه منا، پیروزی مقاومت اسلامی در سوریه، مسلمانان و استکبار ستیزی، امام خمینی رحمه الله، تجسم اسلام ناب محمدی و مبارزه با ظلم، ولایت فقیه، رمز تداوم انقلاب اسلامی، امام خمینی رحمه الله علیه، منادی وحدت جوامع اسلامی، انقلاب اسلامی و زمینه ساز ظهور منجی موعود عجل الله است.
ستاد مسابقات با توجه به حجم و نوع آثار رسیده، با همکاری استادان مجرب و متعهد، تعدادی از آثار را انتخاب و از گروه‌های منتخب جهت حضور و اجرای برنامه در صحن اصلی مسابقات بین‌المللی دعوت به عمل خواهد آورد.
 علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه ارسال آثار به سایت رسمی مسابقات قرآن جمهوری اسلامی ایران به نشانی www.quraniran.ir مراجعه کنند.
captcha