مهلت شرکت در جشنواره نشریات مکتوب رضوی تا 25 بهمن تمدید شد
کد خبر: 3562652
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۵

مهلت شرکت در جشنواره نشریات مکتوب رضوی تا 25 بهمن تمدید شد

گروه فرهنگی: کارشناس فرهنگی دانشگاه صنعتی با اشاره به اینکه تا کنون 80 اثر به دبیرخانه جشنواره نشریات مکتوب رضوی ارسال شده است،گفت: مهلت شرکت در جشنواره تا 25 بهمن تمدید شد.

حسن مهدوی طلب، کارشناس فرهنگی دانشگاه صنعتی بیرجند در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان جنوبی گفت: تا کنون 80 اثر به دبیرخانه جشنواره نشریات مکتوب رضوی ارسال شده است.

وی اظهار کرد: مراسم اختتامه جشنواره که قرار بود در دی ماه برگزار شود به علت همزمانی با امتحانات پایان ترم و درخواست دانشجویان به تعویق افتاد و علاقمندان به شرکت در این جشنواره تا 25 بهمن ماه فرصت دارند که آثار خود را به دبیرخانه ارسال کنند.

کارشناس فرهنگی دانشگاه بیرجند : براساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته اختتامیه در روز 18 اسفند ماه سال جاری است که دانشجویان بتوانند دراین مراسم شرکت کنند تا برنامه‌ای در شأن محبان حضرت رضا(ع) داشته باشیم.

مهدوی طلب بیان کرد: در اختتامیه از 5 نفر تجلیل خواهد شد که برای انتخاب نفرات برگزیده ملاک‌هایی چون محتوا و متن، طرح و گرافیک و صفحه آرایی و یک‌پارچگی و بسیاری از مؤلفه‌ها دیگر مد نظر داوران جشنواره است.

وی یادآور شد: برای برنامه اختتامیه تلاش می‌کنیم تا مهمانان کشوری از وزارت علوم و همچنین آستان قدس رضوی داشته باشیم و هماهنگی‌های لازم در حال پی‌گیری است.

captcha