تضعیف باورهای دینی، راهبرد تحقق اهداف تخریبی
کد خبر: 3562730
تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۷

تضعیف باورهای دینی، راهبرد تحقق اهداف تخریبی

گروه فرهنگی: عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بجنورد با بیان اینکه تضعیف باورهای دینی، راهبرد تحقق اهداف تخریبی است، گفت: اگردشمن بخواهد به کشوری ضربه بزند، در ابتدا باور و اعتقادات آن ملت را نشانه می‌گیرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا ابرهیمی‌مقدم، عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بجنورد، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی، در رابطه با موضوع بدحجابی در میان جوانان اظهار کرد: شهید مطهری در مورد بدحجابی که از طرف دستگاه پهلوی برنامه‌ریزی شده بود، گفت جوانان را با این مسائل سرگرم می‌کنند تا نسل جوان از مسائل کشور آگاهی نداشته باشد.
وی ادامه داد: هدف جمهوری اسلامی ایران تربیت جوانانی با اراده بر اساس پایه‌های اعتقادی است که نظام بر آن استوار بوده و دشمن اگر بخواهد ضربه‌ای بزند باید این پایه‌های اعتقادی را ضعیف کند.
 عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بجنورد خاطرنشان کرد: جوانان و دانشجویان ما محصول اندیشه‌های معلمان و اساتید خود هستند و متاسفانه بسیاری از آن‌ها نگرشی آرمانی و شخصیتی که در سنت ما قابل قبول نیست، را دارند.
ابراهیمی مقدم اظهار کرد: رفتارهای اساتید و معلمان به طور آگاهانه و ناخوآگاه در رفتار شاگردان اثر می‌گذارد.
وی بیان کرد: اگرمی‌خواهیم نسلی فرهیخته وآگاه داشته باشیم معلمان باید رسالت خود را پاس بدارند اما امروز متاسفانه دغدغه‌ی اصلی معلمان جامعه معیشت است.
وی تصریح کرد: اگر شاگردانی که تربیت می‌شوند از نظر فکری تهی باشند، جامعه‌ نیز از نظر معنوی تهی خواهد بود.
عضو هیئت علمی دانشگاه پیام نور بجنورد با بیان اینکه تضعیف باورهای دینی، راهبرد تحقق اهداف تخریبی است، گفت: اگردشمن بخواهد به کشوری ضربه بزند، در ابتدا باور و اعتقادات آن ملت را نشانه می‌گیرد.
captcha