وقف قرآنی به ارزش 700 میلیون تومان در اراک
کد خبر: 3562992
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۰

وقف قرآنی به ارزش 700 میلیون تومان در اراک

گروه فعالیت‌های قرآنی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی اعلام کرد: یکی از شهروندان اراکی قطعه زمینی به مساحت 1200 متر مربع به ارزش تقریبی 700 میلیون تومان به نیت ساخت مجمتع فرهنگی ـ قرآنی وقف کرد.

حجت‌الاسلام سید محمدباقر حسینی اراکی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی، در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از استان مرکزی، گفت: احیا و توسعه فرهنگ وقف در جامعه باید فراگیر باشد، امروز ما نیازمند وقف‌های بروز و مورد احتیاج جامعه هستیم که خوشبختانه با کمک رؤسای ادارت اوقاف، جامعه روحانیون و دیگر دستگاه‌ها تا حدی به اهداف خود رسیده‌ایم.
وی یکی از وقف‌های مور نیاز جامعه را وقف با نیات قرآنی بیان کرد و افزود: ما از تمام ظرفیت خود استفاده می‌کنیم تا وقف‌‌های قرآنی را در جامعه گسترش دهیم و مردم را با عملکرد این وقف بیشتر آشنا کنیم.
حجت‌الاسلام حسینی اراکی تصریح کرد: حسن اخلاقی، واقف خیر اندیش در کرهرود اراک قطعه زمینی به مساحت 1200 متر مربع به ارزش تقریبی 700 میلیون تومان به نیت ساخت مجتمع فرهنگی – قرآنی و صرف درمان بیماران سرطانی وقف کرده است.
این مقام مسئول در پایان تصریح کرد:  همچنین یدالله حاجی‌بیگی، واقف نیک اندیش نیز زمینی به مساحت 2189 متر مربع در ابراهیم‌آباد اراک به ارزش تقریبی 300 میلیون تومان با نیت ساخت مسجد فاطمه‌الزهراء(س)، حسینیه شهداء و زائرسرای حضرت زینب(س) وقف کرد.
captcha