15 بهمن‌ماه؛ اجتماع هیئت‌های مذهبی در کیار
کد خبر: 3563007
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۸

15 بهمن‌ماه؛ اجتماع هیئت‌های مذهبی در کیار

کانون خبرنگاران نبأ: حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن چراغی اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی در تاریخ 15 بهمن‌ماه سال جاری را از برنامه‌های محوری اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار در ایام‌الله دهه فجر عنوان کرد.

به گزارش کانون خبرنگاران ايکنا، نبأ، هشتمین نشست ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی شهرستان کیار با موضوع برنامه‌ریزی فعالیت‌های مذهبی و فرهنگی دهه فجر انقلاب اسلامی، 26 دی‌ماه در دفتر امام جمعه شلمزار برگزار شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسن چراغی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار در این جلسه، گفت: با توجه به نزدیک شدن به ماه بهمن و ایام‌الله دهه فجر لازم بود ستاد ساماندهی شئون فرهنگ جلسه‌ای تشکیل دهد و در مورد برنامه‌های این دهه هم‌اندیشی و مشارکت داشته باشد. با کمک اعضای ستاد شئون فرهنگی شهرستان برنامه‌های ویژه‌ای در این ایام اجرا خواهد شد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کیار گفت: برنامه محوری اداره تبلیغات اسلامی دعوت از قاریان ممتاز و بین‌المللی کشور با هماهنگی اداره‌کل استان است که در یک محفل انس با قرآن با حضور حداکثری مردم برگزار خواهد شد. همچنین باتوجه به ولادت حضرت زینب(س) در روز ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری اجتماع بزرگ هیئت‌های مذهبی در سطح شهرستان برگزار می‌شود.
حجت‌الاسلام والمسلمین عباسعلی سلطان‌زاده، امام جمعه شلمزار نیز در این جلسه با اشاره به نقش بزرگ قرآن و مسجد در پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، اظهار کرد: بسیار شایسته و به‌جا است که در این دهه مبارک برنامه‌ها با موضوع مسجد و قرآن کریم برگزار شود، زیرا این کار باعث پیوند بیشتر و محکم‌تر مردم و انقلاب و به‌‌ویژه نسل جوان با قرآن و مسجد خواهد شد.
وی بیان کرد: همه اعضای ستاد ساماندهی شئون فرهنگی در اجرای برنامه‌ها تلاش کنند.
امین حیدری
captcha