2 بهمن؛ آغاز ثبت نام اعطای مدرک تخصصی به حافظان + اسامی دوره یازدهم
کد خبر: 3563204
تاریخ انتشار : ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۶

2 بهمن؛ آغاز ثبت نام اعطای مدرک تخصصی به حافظان + اسامی دوره یازدهم

گروه فعالیت‌های قرآنی: دوازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم برگزار می‌شود.

2 بهمن؛ آغاز ثبت نام دوازدهمین دوره طرح اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت دبیرخانه طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن کریم مستقر در سازمان دارالقرآن الکریم، دوازدهمین دوره این طرح برگزار می‌شود.
این آزمون در راستای مصوبه جلسه 573 مورخ هشتم آذر‌ماه سال 1384 شورای عالی انقلاب فرهنگی، در رشته‌های حفظ 10، 20 جزء و کل قرآن کریم اجرایی خواهد شد.
زمان ثبت نام برای شرکت در دوازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از دوم بهمن‌ماه سال جاری آغاز و تا روز 27 اسفندماه نیز ادامه خواهد داشت. همچنین، علاقه‌مندان برای ثبت نام می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان دارالقرآن به نشانی TELAVAT.COM مراجعه کنند.
یادآور می‌شود، علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی تلاوت و یا ادارات تبلیغات اسلامی در سراسر کشور مراجعه کنند.
همچنین، تعداد 36 نفر از حفاظ کل قرآن کریم در پایان برگزاری مرحله سوم یازدهمین دوره طرح ارزیابی و اعطای مدرک به حفاظ سازمان دارالقرآن الکریم موفق به دریافت مدرک درجه 2 (حفاظ ممتاز) شدند.

آزمون‌های مراحل مختلف ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن از بهمن‌ماه سال 1394 آغاز شد. طی این دوره نیز تعداد 6771 نفر برای شرکت در آزمون ثبت نام کردند که تعداد 5377 نفر از این شرکت کنندگان را بانوان و 1394 را آقایان تشکیل می‌دادند. مراحل اول و دوم این آزمون قرآنی طی اردیبهشت‌ماه و آبان‌ماه سال جاری برگزار شد که در نهایت تعداد 66 نفر از شرکت‌کنندگان در آزمون مجوز ورود به مرحله سوم را پیدا کردند که با پایان آزمون مرحله سوم نیز تعداد 36 نفر از حفاظ موفق به دریافت مدرک شدند.


2 بهمن؛ آغاز ثبت نام اعطای مدرک تخصصی به حافظان + اسامی دوره یازدهم
captcha