«شکوه یک زندگی» سال 96 روی آنتن می‌رود
کد خبر: 3563447
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۴

«شکوه یک زندگی» سال 96 روی آنتن می‌رود

گروه هنر: «شکوه یک زندگی» به کارگردانی امیر عباس کنی عنوان سریالی است که در شبکه 2 سیما تولید شده و سال 96 روی آنتن خواهد رفت.

امیرعباس کنی، تهیه‌کننده سریال «شکوه یک زندگی» در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) درباره این کار دفاع مقدسی چنین خبر داد: چند روزی به خاطر آسیب‌دیدگی بیتا سحرخیز بازیگر نقش اصلی سریال، تصویربرداری متوقف شده بود که خوشبختانه با بهبود حال این بازیگر، مجدداً تصویربرداری آن آغاز شد.

وی افزود: رضا بهشتی کارگردانی این کار را بر عهده دارد. در خلاصه این داستان می‌خوانیم؛ نارگل که برای جستجو و پیدا کردن همسر مفقودالاثرش از شمال کشور راهی جنوب و مناطق جنگی و بیمارستان‌های مرزی شده بود، در رخت‌شوی خانه‌ای مردمی که با کمک و حضور زنان برای شستشوی لباس‌های رزمنده‌ها اداره می‌شود، حلما را با خود از جنوب به روستایی در شمال و محل زندگی اش است، می‌آورد.

کنی ادامه داد: این کار محصول شبکه دوم سیماست و قرار است در سال 96 روی آنتن رود. «شکوه یک زندگی» در ۱۵ قسمت ۴۵ دقیقه‌ای تولید شده و در آن؛ بیتا سحر خیز، نازنین فراهانی، عبدالرضا اکبری، مریم کاظمی، حسام محمودی، مزدک رستمی، سوگل طهماسبی، کوروش سلیمانی، الهام جعفرنژاد، طوفان مهردادیان، مینا نوروزی فر،  ساقی زینتی،  مهری آل آقا و .... نقش آفرینی کرده‌اند.

وی هدف از ساخت این سریال را تکریم همسران شهدای جاویدالاثر ذکر کرد که با صبر و استقامت درس شجاعت را به ما آموختند.

بنابر این گزارش، عوامل اصلی مجموعه تلویزیونی عبارتند از: نویسنده فیلمنامه اولیه‌: شعله شریعتی، نویسنده فیلمنامه نهایی: مرجان اشرفی زاده، تهیه‌کننده: امیرعباس کنی، کارگردان: رضا بهشتی، مجری طرح: مسعودانتظاری، دستیاریکم و مدیر برنامه‌ریزی: بهرام ملکی علوی، دستیار کارگردان: محمد عزیزی، طراح صحنه و لباس: علی مربی، طراح چهره پردازی: مهرداد قلی پور، مدیر صدابرداری: عبدالرضا حیدری، مدیرتصویربرداری: عبدالله عبدی نسب، مدیر تولید: محمد ریحان صفت، تدوین: سینا گنجوی، ساخت موسیقی: امیر رجبی.
captcha