محفل انس با قرآن در شهرستان مبارکه برگزار شد
کد خبر: 3563568
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳
از سوی دارالقرآن سیدالشهدا(ع)؛

محفل انس با قرآن در شهرستان مبارکه برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: محفل انس با قرآن‌ کریم از سوی دارالقرآن سیدالشهدا(ع) مبارکه، دوشنبه 27 دی‌ماه برگزار شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا ملکی، مدیر دارالقرآن سیدالشهدا(ع) مبارکه در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) گفت: دارالقرآن سیدالشهدا(ع) آموزش و پرورش به منظور ترویج فرهنگ قرآن‌ کریم، در سال جاری، اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن‌ کریم برای دانش‌آموزان دختر و پسر کرده است.
وی ادامه داد: در همین راستا، محفل انس با قرآن، روز گذشته 27 دی‌ماه در مدرسه پسرانه ابتدایی امید در شهرستان مبارکه، ساعت10 تا 11:30 برگزار شد که از استقبال خوب دانش‌آموزان برخوردار بود.
ملکی با اشاره به جزئیات برپایی این مراسم معنوی گفت: این محفل نورانی با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط یکی از دانش‌آموز شروع و با پخش سرود جمهوری اسلامی ادامه یافت و همچنین سؤالاتی از حافظان یک جزء قرآن کریم پرسیده شد که مورد تشویق قرار گرفتند.
مدیر دارالقرآن سیدالشهدا(ع) افزود:‌ در این مراسم بنده به سخنرانی پیرامون آیات کلیدی و مفهومی قرآن‌ کریم برای دانش‌آموزان پرداخته و توضیحاتی ارائه شد.
وی ادامه داد: دانش‌آموزان مدرسه به صورت دسته‌جمعی شعری در رابطه با ولایت خواندند و با صلوات‌های قرآنی محفل معنوی شد و همچنین به صورت هم‌خوانی و ترتیل سوره مبارکه حمد و سوره قرائت شد و داستان‌هایی قرآنی در این مراسم ارائه و حسن ختام این مراسم همراه با جمع‌خوانی دعای امام زمان‌(عج) انجام شد.  
ملکی در پایان خاطرنشان کرد: از همکاری مدیران، پرسنل آموزشگاه و دانش‌آموزان در برپایی هر چه بهتر این محفل نورانی قدردانی می‌شود.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴۰۰/۱۲/۰۳ - ۲۳:۳۰
0
0
یادش بخیر جوانی
captcha