اعلام فراخوان جشنواره معرفی خبرنگاران برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه 2 کشور
کد خبر: 3563628
تاریخ انتشار : ۲۸ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۲

اعلام فراخوان جشنواره معرفی خبرنگاران برتر دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه 2 کشور

گروه فرهنگی: دبیر دومین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران برتر دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری منطقه 2 کشور از اعلام فراخوان این جشنواره در استان‌های شمالی گیلان، گلستان و مازندران تا 30 بهمن‌ماه در دانشگاه مازندران خبر داد.

 حسین یحیی زاده، دبیر دومین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران برتر دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری  منطقه 2 کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از مازندران با اشاره به برگزاری اولین جشنواره معرفی و تجلیل خبرنگاران برتر منطقه دو کشور در اردیبهشت 95 به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی گرگان، گفت: دومین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران برتر دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری  منطقه 2 کشور در دهه آخر فروردین 96  در دانشگاه مازندران برگزار خواهد شد.
وی افزود: ایجاد انگیزه در خبرنگاران و اصحاب رسانه برای فعالیت و تعامل گسترده در دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری، بررسی کارشناسانه آثار رسانه‌ای به منظور تقویت نقاط قوت و رفع نقاط ضعف از طریق آموزش و تعامل مستمر، ارزیابی کمی و کیفی فعالیت‌های خبرنگاران رسانه درباره پوشش اخبار دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری و فراهم سازی زمینه رقابت‌ حرفه‌ای در رسانه‌ها از اهداف برگزاری این جشنواره است.
دبیر دومین جشنواره معرفی و تجلیل از خبرنگاران برتر دانشگاه‌ها  تصریح کرد: خبرنگارهای خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های اطلاع رسانی و تحلیلی دارای مجوز فعالیت، مطبوعات و صدا و سیما می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.
وی افزود: برطبق مصوبه شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک علم و فناوری منطقه دو کشور جهت مشارکت حداکثری اصحاب رسانه،  خبرنگاران هیچگونه وجهی جهت شرکت در جشنواره پرداخت نمی‌کنند.
یحیی زاده با بیان اینکه فراخوان این جشنواره از بیستم دی ماه 95 اعلام شده است، عنوان کرد: ارسال آثار از سوی علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره تا تاریخ 30 بهمن ماه است.
وی افزود: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره می توانند آثار خود را که از ابتدای سال جاری تا پایان مهلت ارسال اثر که 30 بهمن ماه است برای شرکت در این جشنواره ارسال کنند.
یحیی زاده  گفت: این جشنواره به مدت سه روز برگزار می‌شود و برپایی نمایشگاه دستاورد‌ها، موفقیت‌ها و فعالیت‌های روابط عمومی‌های منطقه،  نشست تخصصی مشترک مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک فناوری منطقه با اصحاب  رسانه‌های گروهی و کارگاه آموزشی ویژه مدیران، کارشناسان دانشگاه‌ها و پارک‌های فناوری و خبرنگاران منطقه  از دیگر برنامه‌های جنبی این برنامه است.
دبیر شورای هماهنگی روابط عمومی‌های دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری منطقه  2 کشور با اشاره به اینکه هر شرکت کننده مجاز است در هر بخش دو اثر ارسال کند، خاطرنشان کرد: کلیه خبرنگاران استان‌های گیلان، گلستان، مازندران، که درباره دانشگاه‌ها، پارک‌های علم و فناوری فعالیت داشته‌اند، می‌توانند آثار خود را در پنج بخش خبر، گزارش، تیتر، مصاحبه و عکس از طریق لوح فشرده  به دبیر خانه واقع در دانشگاه مازندران، دبیرخانه شورای همانگی روابط عمومی ها منطقه دو کشور ارسال و یا جهت اطلاعات بیشتر با شماره 01135333530 تماس بگیرند.
حمیدرضا گل‌محمدی تواندشتی

captcha