ایفای نقش روحانیت و مساجد در جریان پیروزی انقلاب به‌ عنوان یک رسانه اجتماعی
کد خبر: 3563825
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۲
حجت‌الاسلام اشرافی؛

ایفای نقش روحانیت و مساجد در جریان پیروزی انقلاب به‌ عنوان یک رسانه اجتماعی

کانون خبرنگاران نبأ: دبیر کمیته مساجد ستاد بزرگداشت سی‌وهشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: انقلاب ما، انقلاب اسلامی بود که نقش روحانیت و مساجد به‌عنوان یک رسانه اجتماعی بین آحاد مردم بسیار مهم و مؤثر بوده است.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، کمیته مساجد ستاد بزرگداشت سی‌وهشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین سعید اشرافی در محل دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد این استان تشکیل جلسه داد.
دبیر کمیته مساجد و مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر در ابتدای این جلسه اظهار کرد: انقلاب ما، انقلاب اسلامی بود که نقش روحانیت و مساجد به‌عنوان یک رسانه اجتماعی بین آحاد مردم بسیار مهم و مؤثر بوده است و از آن طرف تمامی شبکه‌های رسانه‌ای و تبلیغی به دست رژیم طاغوت پهلوی بود.
حجت‌الاسلام اشرافی برپایی مراسم ایام الله دهه فجر ویژه جوانان و خانواده‌ها در مساجد، جلسات بیان چگونگی شکل‌گیری حلقه‌های انقلابیون ولایی در قالب برنامه خاطرات و تجلیل از خانواده شهدای مسجدی را بخشی از برنامه‌های کمیته مساجد ستاد بزرگداشت سی‌وهشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر اعلام کرد و افزود: برگزاری همایش اصحاب مسجد و هماهنگی مردمی جهت برپایی نماز جماعت بعد از راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن نیز از برنامه‌های کاربردی ما در این ایام است.
دبیر کمیته مساجد ستاد بزرگداشت سی‌وهشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر با اشاره به چگونگی قرار گرفتن جوانان در فضای مساجد، گفت: معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی یکی از تکالیف دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی است.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان بوشهر با بیان اینکه دشمن بعد از گذشت ۳۸ سال از پیروزی انقلاب هنوز دست از جوانان ما بر نداشته است، اظهار کرد: پیروزی انقلاب موجب شد که مظاهر فساد حکومت طاغوتی شاه خائن از فضای کشور ما با هدایت‌های امام خمینی(ره) و حضور به‌هنگام مردم فهمیده؛ پاک و برکنده شود.
یادآور می‌شود که در ادامه دستگاه‌های فرهنگی عضو کمیته مساجد ستاد بزرگداشت سی‌وهشتمین دهه فجر انقلاب اسلامی استان بوشهر گزارشی اجمالی از برنامه‌های خود را با محوریت «مسجد، نماز و جوانان انقلابی» ارائه دادند.
حامد فکوری
captcha