دانشجویان پیش‌قراولان مبارزه با ناهنجاری‌های اخلاقی باشند
کد خبر: 3564098
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۳
عباس مجدی تأکید کرد:

دانشجویان پیش‌قراولان مبارزه با ناهنجاری‌های اخلاقی باشند

کانون خبرنگاران نبأ: معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی سراب در نشست کارگروه آسیب‌های اجتماعی این شهرستان، گفت: دانشجویان به‌عنوان اقشار آگاه و فرهیخته جامعه باید پیش‌قراولان مبارزه با اعتیاد و ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه باشند.

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ، عباس مجدی، معاون آموزشی، دانشجویی و فرهنگی دانشکده علوم پزشکی سراب در نشست کارگروه آسیب‌های اجتماعی شهرستان سراب، قرآن کریم را یگانه راهنمای انسان‌ها برای گذر از بحران‌ها و غلبه بر ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه عنوان کرد و گفت: آشنایی و تدبر عمیق در آیات الهی روشنی‌بخش راه رستگاری و فلاح است.
وی به تلاش بدخواهان برای شیوع پدیده اعتیاد در جوامع دانشجویی و قشر جوان کشور اشاره کرد و افزود: وجود افراد معتاد و هنجارشکن حتی به صورت اندک، زیبنده جامعه آگاه و فرهیخته دانشگاهی نیست.
این مقام مسئول با دعوت از دانشجویان و اساتید جهت حضور در جشنواره قرآن و عترت دانشگاه‌های علوم پزشکی، اظهار کرد: کانون قرآن و عترت وزرات بهداشت و درمان با برگزاری این جشنواره سراسری موجب ایجاد پویایی و نشاط در دانشگاه‌ها شده و فرهنگ قرآنی را تقویت کرده است.
مجدی یادآورشد: جامعه دانشگاهی باید خود را از مثلث مواد مخدر، مشروبات الکلی و ارتباطات نامشروع دور نگه دارد؛ دانشجویان به‌عنوان اقشار آگاه و فرهیخته جامعه باید پیش‌قراولان مبارزه با اعتیاد و ناهنجاری‌های اخلاقی در جامعه باشند.
وی از سیگار و قلیان به‌عنوان نقطه آغازین ورود به دام اعتیاد یاد کرد و خواستار حرکت همگانی برای نه گفتن به سیگار و قلیان شد.
جواد عباس‌زاده

captcha