سومین کنگره شهدای دانشجوی اصفهان در بخش چند رسانه‌ای برگزار می‌شود
کد خبر: 3564175
تاریخ انتشار : ۲۹ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۸

سومین کنگره شهدای دانشجوی اصفهان در بخش چند رسانه‌ای برگزار می‌شود

گروه شبکه‌های اجتماعی: کاربران بخش چند رسانه‌ای سومین کنگره شهدای دانشجوی اصفهان تا روز پنجشنبه 30 دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را به جشنواره ارسال کنند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، یکی از بخش‌های سومین کنگره شهدای دانشجوی اصفهان، چندرسانه‌ای بوده که شامل نماهنگ، فیلم کوتاه، پادکست، وبلاگ، عکس و پوستر است و از موضوعات جشنواره می‌توان به من دانشجوی امروز، ایرانی پیشرفته، با عزت، متدین، ثروتمند، مستقل، و مقتدر خواهم ساخت اشاره کرد.

مهمترین معیارها در بخش چند رسانه‌ای شامل ارتباط موضوعی محتوای ارائه شده با موضوع مسابقه، ذکر منبع برای هر مطلب، بکارگیری شیوه‌های نوین اطلاع‌رسانی اعم از فید و اسکریپ‌های مورد نیاز، بروز رسانی مستمر و منظم، معرفی لینک‌های مرتبط با موضوع وبلاگ
تعامل با دیگران، استفاده از المان‌های گرافیکی و تصاویر مناسب برای هر مطلب، استفاده از اسکریپت‌ها مفید(استفاده بی‌رویه یا نابجا از اسکریپت‌ها ممکن است امتیاز منفی داشته باشد)، نظرات وبلاگ، استفاده از قالب مناسب و گرافیک مرتبط (رنگ، فونت، اندازه، طرح و…)، طبقه‌بندی و موضوع‌بندی مناسب مطالب، میزان بازدیدکنندگان وبلاگ، وضعیت وبلاگ در موتورهای جستجو، سرعت بارگذاری وبلاگ، نوآوری و خلاقیت در بخش‌های مختلف، انتخاب عنوان و توضیح مناسب برای وبلاگ و مطالب آن، معرفی وبلاگ به صورت مختصر و مفید، وبلاگ باید در زمان مسابقه راه اندازی و یا حداکثر ۳ ماه از زمان راه اندازی وبلاگ نگذشته باشد، وبلاگ ها هم بصورت گروهی و هم انفرادی قابل ارائه و مدیریت هستند. ولی به یک نفر به نمایندگی گروه جایزه اهدا خواهد شد.

همچنین امتیازدهی هیئت داوران بر اساس نحوه نمایش وبلاگ در مرورگر اینترنت اکسپلورر و گوگل کروم و فایرفاکس است؛ بنابراین حتما نحوه نمایش وبلاگ خود را در این مرورگر بررسی کنند تا بهم ریختگی نداشته باشد.

کاربران تا 30 دی ماه فرصت دارند تا آثار خود را به بخش چند رسانه‌ای کنگره شهدای دانشجوی اصفهان ارسال کنند.
captcha