هنر معلم شکوفا کردن فکر و اندیشه دانش‌آموز است
کد خبر: 3565083
تاریخ انتشار : ۰۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۳
مصری:

هنر معلم شکوفا کردن فکر و اندیشه دانش‌آموز است

گروه اجتماعی: نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ارتباط عمیق آموزش و پرورش با جوامع مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، گفت: معلم به‌عنوان یک انسان می‌تواند در جامعه بسیار تاثیرگذار باشد و هنر معلم شکوفا کردن فکر و اندیشه دانش‌آموزان است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کرمانشاه به نقل از اداره روابط عمومی آموزش و پرورش کرمانشاه، عبدالرضا مصری در همایش گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش در کرمانشاه، گفت: تعلیم و تربیت از امور مهم کشور است.
وی افزود: معلم به‌عنوان یک انسان می‌تواند در جامعه بسیار تأثیرگذار باشد و هنر معلم شکوفا کردن فکر و اندیشه دانش‌آموزان است.
مصری درادامه با اشاره به نقش شوراها در آموزش و پرورش گفت: شوراها امر مهمی را دنبال می‌کنند و بسیار مقدس هستنذ و در بحث‌های اساسی تشکیل می‌شوند.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: با ایجاد فهم مشترک می‌توان به قله‌های رفیع ترقی برسیم.
وی گفت: فهم مشترک با شناخت مشترک ایجاد می‌شود و برای ایجاد شناخت مشترک با تشکیل شوراها می‌توان این شناخت را محقق کرد.
مصری تأکید کرد: از امام جمعه تا استاندار و دیگر کسانی که در شوراها شرکت دارند می‌توانند از مشکلات شناخت پیدا کنند.
وی گفت: آموزش و پرورش به خاطر ارتباط عمیقی که با جوامع مختلف سیاسی، فرهنگی و اقتصادی دارد باید بالاترین مرکز جذب مشارکت‌های مردمی باشد.
نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی افزود: شوراها بسیار موفق هستند و طی آن ما یاد می‌‎گیریم که بدانیم و از دانستن برای انجام دادن و عمل کردن استفاده کنیم.
captcha