ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مشترک فرهنگی در کشور
کد خبر: 3567166
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

ضرورت استفاده از ظرفیت‌های مشترک فرهنگی در کشور

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان هم بر لزوم استفاده و بهره گیری از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مشترک فرهنگی برای توسعه و نشاط بخشی در دانشگاه تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان به نقل از روابط عمومی دانشگاه کردستان، روشن خوش‌نوازی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان امروز، هشتم بهمن ماه در اختتامیه نشست دو روزه مدیران فرهنگی و اجتماعی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور(استان‌های کردستان، لرستان، کرمانشاه و ایلام)اظهار کرد: استان‌های کردستان، ایلام، کرمانشاه و لرستان به دلایل تاریخی مشترکان فرهنگی زیادی دارند و تقسیم بندی منطقه‌ای وزارت علوم می‌تواند به همگرایی بیشتر این استان‌ها برای برگزاری بهتر برنامه‌های فرهنگی کمک کند.

وی برگزاری نشست‌های هم اندیشی را مهم دانست و افزود: دانشگاه باید سرآغاز ارتقا ارزش‌های فرهنگی در کشور باشد.

خوش نوازی بیان کرد: دانشگاه کردستان در خصوص فعالیت‌های فرهنگی دارای چشم اندازی کوتاه مدت و بلند مدت است و در این بین تقویت جنبش‌های دانشجویی همواره مورد تاکید است.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه کردستان یادآور شد: انتخابات از مولفه‌های اصلی مشارکت سیاسی در کشور است و تلاش داریم با حمایت از برگزاری کرسی‌های آزاد اندیشی و دعوت از چهره‌های فعال سیاسی به تقویت شور و نشاط انتخاباتی در دانشگاه کمک کنیم.

captcha