حمایت بنیاد «دعبل خزاعی» از قاری و مداح روشندل ورامینی
کد خبر: 3568504
تاریخ انتشار : ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۵

حمایت بنیاد «دعبل خزاعی» از قاری و مداح روشندل ورامینی

گروه فعالیت‌های قرآنی: بنیاد دعبل خزاعی از قاری و مداح روشندل ورامینی که در حادثه پل عابر پیاده، دچار آسیب شدیدی شده است، حمایت می‌کند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، در پی خبری که چند روز پیش در همین خبرگزاری درج شد مبنی بر اینکه «به علت بی احتیاطی شهرداری ورامین قاری و مداح روشندل این شهرستان از پل نیمه کاره به پایین سقوط کرد» افراد مختلفی به این خبر واکنش نشان دادند.
در ادامه بعد از گذشت دو روز از این ماجرا و پیگیری مستمر ما برای جویا شدن از حال روز این روشندل ورامینی متوجه شدیم که شهرداری ورامین تمامی هزینه درمان «عباس نوباغی»، قاری روشندل را برعهده گرفته است.
اما از همه مهمتر، وضعیت فعلی این قاری و مداح روشندل است. البته با توجه به ضربه شدیدی که به نوباغی وارد شده جمجمه و دنده‌های وی دچار شکستگی شدیدی شده است و به علت اینکه در ابتدای منتقل شدن وی به بیمارستان(قبل از انتقال به بخش آی سی یو یکی دیگر از بیمارستان های تهران) کار خاصی روی وی صورت نگرفته با مشکل روبرو شده در حال حاضر سطح هوشیاری بسیار پایینی دارد و پزشکان منتظر هستند تا وضع عمومی وی مناسب شده تا بتوانند عمل جراحی وی را آغاز کنند.
البته ناگفته نماند که بعد از درج این خبر از سوی خبرگزاری ایکنا، برخی مسئولان برآن شدند تا پیگیر و جویای احوال وی باشند.
همچنین در گفت‌وگویی که خبرنگار ایکنا با صالحی‌خوانساری، مدیر روابط عمومی بنیاد دعبل خزاعی داشته‌ است، عنوان شد: بنیاد دعبل خزاعی که پایه‌گذار آن مرحوم استاد حاج علی آهی بودند از سال 85 به دستور مقام معظم رهبری فقط برای پیگیری امور بیمه مداحان تأسیس و از سال 89 و 90 مستمری برای از کار افتادگان در نظر گرفته است.
صالحی با اشاره به اینکه در حال حاضر 33 نماینده از سوی این بنیاد در کشور فعالیت‌ می‌کنند، اظهار کرد: نماینده ما در تهران «ماشالله عابدی»، همچنین «سیاح» به‌عنوان نماینده هموطنان آذری‌‌زبان مشغول به فعالیت‌ هستند. عمده وظایف این افراد این است که افرادی که از کار افتاده‌اند که شرایط مالی خوبی ندارند، حمایت مالی کنند.
وی اظهار کرد: همچنین در تهران نیز تدابیری اندیشیده است تا اگر مداحی دار فانی را وداع گفت، تمامی هزینه‌های وی رایگان صورت گیرد و در روضةالحسین(ع) به خاک سپرده، همچنین مستمری برای خانواده‌اش در نظر گرفته شود.
captcha