آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سیستان وبلوچستان
کد خبر: 3569812
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۳

آغاز اکران فیلم‌های جشنواره فجر در سیستان وبلوچستان

گروه فرهنگی: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان وبلوچستان از آغاز اکران فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از امشب، پنجشنبه 14 بهمن‌ماه در سینما اشراق شهرستان زاهدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، حسین مسگرانی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان صبح امروز در جمع اصحاب رسانه از آغاز اکران فیلم‌های سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر از امشب، پنجشنبه 14 بهمن‌ماه در سینما اشراق شهرستان زاهدان خبر داد.
وی با بیان اینکه امسال پنجمین دوره جشنواره فیلم فجر در استان برگزار می‌شود، افزود: تعداد 16 فیلم سینمایی برای اکران در نظر گرفته شده که به‌طور میانگین در طول 8 روز جشنواره، هر روز 2 فیلم جدید اکران خواهد شد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با اشاره به اینکه در سال گذشته به‌دلیل کوتاه بودن مدت زمان جشنواره، تعداد فیلم‌هایی که اکران شد، کم بودند، خاطرنشان کرد: امسال سعی داریم تمام فیلم‌های مطرح سی و پنجمین جشنواره فیلم فجر در شهرستان‌های مختلف اکران شود.
وی با اشاره به افزایش سانس‌ها، بیان کرد: در ابتدا تنها دو سانس ساعت 17 و 19 برای اکران در نظر گرفته شده بود که با توجه به استقبال خوب مردم دو سانس ساعت 15 و 21 نیز به آن افزوده شد.
مسگرانی اظهار کرد: بلیط جشنواره هم به صورت اینترنتی و هم در گیشه به فروش می‌رسد و برای جامعه ایثارگران، دانشجویان، اساتید و هنرمندان تخفیف ویژه‌ای در نظر گرفته شده است.
captcha