برگزاری مسابقه مفاهیم قرآن «طلیعه نور» در کردستان
کد خبر: 3569906
تاریخ انتشار : ۱۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

برگزاری مسابقه مفاهیم قرآن «طلیعه نور» در کردستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان کردستان گفت: مسابقه مفاهیم قرآن کریم با عنوان طلیعه نور به مناسبت دهه مبارک فجر در کردستان برگزار می‌شود.

ناصر علیپور، مسئول کمیته قرآن ستاد دهه فجر استان کردستان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، اظهار کرد: برگزاری مسابقات و برنامه‌های قرآنی در شرایط کنونی جزء نیازهای اساسی جامعه و به ویژه جوانان و نوجوانان است چراکه این کار زمینه‌ساز جذب جوانان به فعالیت‌های قرآنی است.

وی افزود: با برگزاری مسابقات و جشنواره‌های قرآنی می‌توان زمینه انس و الفت بیشترجوانان و نوجوانان به قرآن کریم را فراهم کرد و هم ایجاد رغبت و انگیزه در آنان برای شرکت در این مسابقات را ایجاد کرد.

وی با اشاره به برنامههای کمیته قرآنی در راستای ترویج فرهنگ قرآنی بیان کرد: مسابقه مفاهیم قرآن کریم با عنوان طلیعه نور به مناسبت دهه مبارک فجر در کردستان برگزار می‌شود.

علیپور با اعلام اینکه این مسابقه قرآنی به صورت پیامکی بوده و تمام اقشار مختلف مرم می‌توانند در آن شرکت کنند، عنوان کرد: در قالب این مسابقه سه سوال از آیات مختلف قرآن در مورد سبک زندگی اسلامی مطرح شده است.

وی مهلت ارسال پاسخ را 30 بهمن ماه جاری عنوان و اعلام کرد: شرکت کنندگان پاسخ صحیح را به سامانه پیام کوتاه    30001341000208 ارسال کنند و در پایان به شرکت‌کنندگانی که پاسخ صحیح داده باشند، جوایز نفیس اهدا خواهد شد.

گفتنی است؛ سوالات این مسابقه بر روی کانال تلگرامی ایکنای کردستان به آدرس (iqnakurdistan@) درج شده است که شرکت‌کنندگان می‌توانند به این کانال مراجعه و جواب صحیح را به سامانه ارسال کنند.

captcha