یازدهمین همایش ملی «تکریم چهره‌های قرآنی» امشب برگزار می‌شود
کد خبر: 3569955
تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۱

یازدهمین همایش ملی «تکریم چهره‌های قرآنی» امشب برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: یازدهمین همایش ملی تکریم چهره‌های قرآنی یادواره مرحوم استاد محمدتقی مروت شامگاه امروز، 15 بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

یازدهمین همایش تکریم چهره های قرآنی
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، یازدهمین همایش ملی تکریم چهره‌های قرآنی یادواره مرحوم استاد محمدتقی مروت از ساعت ۱۹ امروز، ۱۵ بهمن‌ماه که از سوی ستاد مرکزی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر به عنوان روز «قرآن؛ ‌حاکمیت ارزش‌ها و انقلاب جهانی حضرت مهدی(عج)» نام گرفته است، در محل مجتمع شهدای سرچشمه واقع در میدان بهارستان تهران برگزار می‌شود.
همچنین، در این همایش ملی که همراه با تجلیل از ۳۹ نفر از اساتید، پیشکسوتان، قاریان و حافظان کل قرآن کریم برگزار می‌شود، طی برنامه‌ای از خانواده مرحوم استاد محمدتقی مروت تجلیل خواهد شد.
در ادامه نیز برنامه تجلیل از ۲۷ نفر اساتید و فعالان قرآنی پیشکسوت با بیش از ۵۰ سال سن و با داشتن بیش از ۲۵ سال فعالیت قرآنی در کشور و نیز تجلیل از ۳ نفر قاری و حافظ کل قرآن کریم که در مسابقات بین‌المللی ایران و در سایر کشورها حائز رتبه ممتاز شده‌اند، برگزار می‌شود.
همچنین، برنامه تجلیل از ۷ نفر حافظ کل قرآن کریم که موفق به دریافت مدارک درجه ۱ و ۲ تخصصی حفظ قرآن شده‌اند و نیز تجلیل از یکی از مدیران قرآنی استان‌ها که به افتخار بازنشستگی نائل شده است از دیگر برنامه‌هایی است که در همایش ملی تکریم چهره‌های قرآنی اجرا خواهد شد.
یادآور می‌شود، یازدهمین همایش ملی تکریم چهره‌های قرآنی یادواره مرحوم استاد محمدتقی مروت از سوی سازمان دارالقرآن الکریم به عنوان مسئول کمیته قرآن ستاد مرکزی گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر انقلاب اسلامی برگزار می‌شود.

اسامی تجلیلی های همایش تکریم چهره های قرآنی
captcha