جشنواره مجازی «مؤذن آسمانی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3575835
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۷
ویژه آقایان؛

جشنواره مجازی «مؤذن آسمانی» برگزار می‌شود

گروه شبکه‌های اجتماعی: جشنواره قرآنی «مؤذن آسمانی» از سوی واحد آقایان جامعة‌القرآن نهاوند در فضای مجازی برگزار می‌شود.

جشنواره قرآنی «مؤذن آسمانی» در فضای مجازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، به همت واحد آقایان جامعة‌القرآن نهاوند و با توجه به ذکر فضیلت اذان از زبان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و اشارات قرآن کریم(آیه 9 سوره مبارکه جمعه و آیه 58 سوره مبارکه مائده)، و نیز فرمایشات مقام معظم رهبری در زمینه فضای مجازی و ترویج فرهنگ قرآنی، جشنواره «مؤذن آسمانی» در فضای مجازی برگزار می‌شود.

این جشنواره در دو مقطع سنی زیر 16 سال و بالای 16 سال برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را با ذکر نام و نام خانوادگی، نام شهر، کد ملی، تاریخ تولد، شماره تماس و یک عدد فایل عکس پرسنلی(با کیفیت) به شماره 09352478904 و یا به @news_quran ارسال کنند.

همچنین، حداکثر زمان برای فایل ارسالی 6 دقیقه است و افزایش تایم سبب کسر امتیاز خواهد شد. آثار باید با فرمت mp3 باشد و از سیستم صوتی برای ضبط استفاده شود. داشتن اکو در حد استاندارد بلامانع است. همچنین، حتی‌المقدور از سبک‌های جدید در آثار استفاده شود و استفاده از سبک تقلیدی نیز بلامانع است.

شروع ضبط اذان باید از الله اکبر باشد و با لا اله الا الله پایان یابد. همچنین، این جشنواره فقط ویژه آقایان است و مهلت ارسال آثار برای علاقه‌مندان نیز تا روز 15 اردیبهشت‌ماه سال 96 خواهد بود.

همچنین، از بین آثار ارسال شده در هر گروه سنی، سه اثر بعد از اعلام نظر هیئت داوران مورد نظرسنجی قرار داده می‌شود که از دو گروه نظرسنجی دو فایل یکی زیر 16 سال و دیگری بالای 16 سال که بیشترین نظرسنجی را کسب کنند، انتخاب خواهند شد. همچنین، علاقه‌مندان می‌توانند جهت نظرسنجی و اطلاع از روند برگزاری جشنواره به کانال تلگرامی @mobasher795 مراجعه کنند.

اسامی نفرات برتر قبل و بعد از نظرسنجی از شبکه قرآن سیما و خبرگزاری‌های قرآنی اعلام می‌شود و حضور در نظرسنجی برای عموم آقایان و بانوان مجاز است. همچنین، باید دقت شود تا فایل اذان ضبط شده باید جدید باشد و جهت شرکت در این جشنواره ضبط شده باشد.

علاقه‌مندان و شرکت‌کنندگان برای دریافت اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.jpkbn.ir مراجعه کنند. همچنین، از سوی واحد آقایان جامعة‌القرآن نهاوند از تمامی جامعه قرآنی، اساتید، قاریان، حافظان و مؤذنان برای حضور در این جشنواره دعوت شده است.

انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۱ - ۰۹:۲۰
0
0
برگزاری این طرح اقدام خوبی در جهت ترویج فرهنگ قرآنی است
captcha