کارگاه آموزشی «آشنایی با اصول و اهداف فعالیت‌های آموزش و پرورش» برگزار شد
کد خبر: 3576157
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۲۳

کارگاه آموزشی «آشنایی با اصول و اهداف فعالیت‌های آموزش و پرورش» برگزار شد

گروه مؤسسات قرآنی مردم‌نهاد: کارگاه آموزشی آشنایی با اصول و اهداف فعالیت‌های آموزش و پرورش دوره پیش از دبستان و دبستان به همت مؤسسه معراج برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، کارگاه آموزشی آشنایی با اصول و اهداف فعالیت‌های آموزش و پرورش دوره پیش از دبستان و دبستان از سوی مؤسسه معراج شهرستان بجنورد برگزار شد.
این کارگاه با هدف، راهنمای فعالیت‌های آموزشی و پرورشی دوره پیش‌دبستانی، تربیت و آموزه‌های دینی کودکان و انس با قرآن‌ کریم بود که توسط خانم‌ها راثی و معاشرتی با حضور بانوان از تاریخ 28 بهمن‌ماه آغاز و تا 30 همین ماه برگزار شد.
محوریت تدریس این کارگاه شامل قصه و قصه درمانی، بازی و بازی درمانی، زبان آموزی، آموزش کودکان دو زبانه که با گویش محلی و مادرانه تکلم دارند، نقد و بررسی قصه‌های مثبت و منفی در روان کودک و ارائه تعدادی لوازم قصه‌گویی و نحوه ساخت آن وسایل بود که مورد توجه قرار گرفت.
از روند برپایی این کارگاه، لیلی شکرانی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات خراسان شمالی و میرداماد، مدیرعامل مؤسسه معراج بازدید داشتند.  
میرداماد در این کارگاه گفت: انتظار می‌رود فراگیران بعد از گذراندن این دوره، ضمن آشنایی با بازی، سرگرمی، قصه‌گویی و آموزه‌های دینی برای کودکان این موارد را در آموزش پیش‌دبستانی و دبستان به کار گیرند تا بتوانند کودکان و نو نهالان را از سنین پایین به صورت خلاق و قرآنی تریبت کنند.
در پایان کارگاه آموزشی، از فراگیران آزمون گرفته خواهد شد و گواهینامه با مهر انجمن علمی آموزشی معلمان خراسان رضوی اهداء می‌شود.
گفتنی است؛ در برپایی این دوره آستان قدس رضوی، شورای هماهنگی و گسترش فعالیت‌های قرآنی استان خراسان شمالی، اتحادیه  مؤسسات قرآنی خراسان شمالی همکاری داشتند.
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳۹۵/۱۲/۰۲ - ۰۹:۴۲
0
0
برگزاری این کارگاه اقدام خوب و تاثیرگذاری است
captcha