برگزاری مراسم تجلیل از ستاد موکب اربعین حسینی در اهر
کد خبر: 3576454
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۷

برگزاری مراسم تجلیل از ستاد موکب اربعین حسینی در اهر

گروه اجتماعی: خادمان و عاشقان اباعبدالله‌الحسین(ع) که در قالب ستاد موکب اربعین از طرف مردم شهرستان اهر به مرز مهران برای خدمت به زائران راهپیمایی عظیم پیاده‌روی کربلای معلا اعزام شده بودند تجلیل و قدردانی شدند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، خادمان و عاشقان ابا عبدالله الحسین(ع) که در قالب ستاد موکب اربعین از طرف مردم شهرستان اهر به مرز مهران برای خدمت به زائران راهپیمایی عظیم پیاده روی کربلای معلا اعزام شده بودند تجلیل و قدردانی شدند.

حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر در این مراسم، زیارت و پیاده روی اربعین حسینی را حرکتی سیاسی، اعتقادی، عشق و ایمان مسلمانان به اهل بیت(ع) برشمرد و گفت: خوشحالیم که شهرستان اهر نیز در خدمت رسانی به زائران پیاده حرم امام حسین(ع) اندک خدمتی ایفاء کردند.

وی، مردم شهرستان اهر را مردمی قدرشناس و همیشه در صحنه عنوان کرد و افزود: مردم و خیرین این شهرستان با تجهیز و کمک به خادمان و عاشقان امام حسین (ع) و برای استقبال از موکبان مبلغ قابل توجهی در کمترین زمان ممکن جمع آوری کرده و به خادمینی که به صورت موکب به مرزهای مهران اعزام شدند قرار دادند.

امام جمعه اهر تعداد موکبان امسال شهرستان را 25 نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد از موکبین شبانه روز به بیش از سه هزار نفر از زائران پیاده اربعین حسینی خدمات ارائه می کردند.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده، تصریح کرد: امیدواریم این حرکت مردمی در سال‌های آینده نیز با عظمت‌تر از امسال صورت گیرد و همچنان که در طول انقلاب مردم غیور و انقلابی آذربایجان در همه جا پیشتاز بودند در سال‌های آینده عظیم ترین موکب از طرف استان آذربایجان‌شرقی در مرزهای ایران و عراق به سمت کربلا مستقر شوند.

در پایان این مراسم از اعضاء و موکبین اربعین حسینی با اهداء لوح تقدیر قدردانی شد.

captcha