سبک زندگی فاطمی الگویی کامل برای بانوان عصر حاضراست
کد خبر: 3577007
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲

سبک زندگی فاطمی الگویی کامل برای بانوان عصر حاضراست

گروه اجتماعی: یک پژوهشگر حوزوی گفت: یک زن با ایمان همواره در راه احیای ارزشهای الهی و پیشرفت جامعه و خانواده‌اش تلاش می‌کند و حضرت زهرا (س) نمونه بارزی از بانوان پر تلاش در طول تاریخ است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، فاطمه کیماسی، پژوهشگر حوزوی امروز در نشست «فاطمه شناسی»، جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه خواهران کوثر با تسلیت ایام فاطمیه اظهار کرد: بهترین کسی که می تواند درس زندگی را به بانوان عصر ما بیاموزد، حضرت فاطمه زهرا (س) است.
وی افزود: یک زن مسلمان در پرتو تعالیم قرآن و اهل بیت (ع) همواره سادگی و ساده زیستی را نصب العین خود قرار داده، و تمام  همت خود را برای تربیت فرزندان صالح و حرکت به سوی کمال قرار می دهد.
این پژوهشگر حوزوی بیان کرد: یک زن با ایمان همواره در راه احیای ارزشهای الهی و پیشرفت جامعه و خانواده اش تلاش می کند و حضرت زهرا (س) نمونه بارزی از بانوان پر تلاش در طول تاریخ است.
وی ادامه داد: حضرت فاطمه زهرا(س) از زیباترین درس هایی که به بانوان آموخت، حفظ عفت و عصمت و حجاب بودکه امروز این مسئله  باید به خوبی توسط بانوان ما در جامعه به خوبی ترویج داده شود.
استاد حوزه خواهران قزوین عنوان کرد: سراسر زندگانی حضرت زهرا(س) مملو از مکارم اخلاق و رفتارهای نمونه و انسانی است که باید نصب‌العین بانوان ما قرار گیرد.
کیماسی گفت: مقام و منزلت حضرت فاطمه(س) نه تنها کمتر از سایر ائمه نیست، بلکه آن حضرت همتای امیر المؤمنین (ع)  و دارای منزلتی عظیم ‌تر از سایر ائمه طاهرین (ع) است.
منبع: حوزه علمیه
captcha