اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی در قطب دو خوزستان
کد خبر: 3580497
تاریخ انتشار : ۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۲
دقایقی دیگر آغاز می‌شود؛

اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی در قطب دو خوزستان

گروه فعالیت‌های قرآنی: اختتامیه مسابقات قرآن دانش‌آموزی قطب دو استان خوزستان در شهرستان اندیمشک ساعت 15 امروز شنبه 14 اسفندماه در تالار فرهنگ این شهرستان برگزار خواهد شد.

بابک مرادی،‌ معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری اختتامیه قطب دو مسابقات خبر داد.

وی با بیان اینکه قطب دوم مسابقات قرآن و عترت دانش‌آموز استان خوزستان به میزبانی شهرستان اندیمشک از چهارشنبه 11 اسفندماه فعالیت خود را آغاز کرده است و تا ساعت 15 امروز شنبه 14 اسفندماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد، افزود: دانش‌آموزان 13 شهرستان استان خوزستان در این قطب به رقابت با یکدیگر پرداختند.

مرادی با بیان اینکه پسران در 13 و دختران در 11 رشته به رقابت با یکدیگر پرداختند، افزود: بیش از 50 داور در دو بخش پسران و دختران با دبیرخانه اجرایی این مسابقات همکاری داشتند.

معاون پرورشی اداره آموزش و پرورش شهرستان اندیمشک گفت: اختتامیه این مسابقات در قطب دو ساعت 15 امروز شنبه 14 اسفندماه در تالار فرهنگ این شهرستان با ارائه گزارش اجرایی مسابقات توس دبیر اجرایی این قطب برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: بیش از یک‌هزار و 300 دانش‌آموز دختر و پسر در این قطب به رقابت با یکدیگر پرداختند که محل اسکان آن‌ها دبیرستان اسراء و محل برگزاری مسابقات دبیرستان 9 دی تعیین شده است.

captcha