توزیع ۱۲۰ هزار پاکت بین دانش آموزان خراسان‌شمالی برای شرکت در جشن نیکوکاری
کد خبر: 3582209
تاریخ انتشار : ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴

توزیع ۱۲۰ هزار پاکت بین دانش آموزان خراسان‌شمالی برای شرکت در جشن نیکوکاری

گروه اجتماعی: معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان‌شمالی از توزیع ۱۲۰ هزار پاکت بین دانش آموزان استان به منظور شرکت در جشن نیکوکاری خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از خراسان‌شمالی، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان، برات سلیمی، معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد خراسان‌شمالی، اظهارکرد: توزیع ۱۲۰ هزار پاکت بین دانش آموزان مقطع ابتدائی، راهنمائی، دبیرستانی به منظور شرکت درجشن نیکوکاری با هدف اشاعه فرهنگ نوعدوستی و نیکوکاری در بین دانش آموزان به اجراء در می آید .
وی افزود: کمیته امداد در صدد است تا با انجام فعالیت های گسترده فرهنگی، نوع دوستی و کمک به نیازمندان را در بین کودکان و نیازمندان و نوجوانان گسترش دهد.
وی خاطرنشان کرد: این طرح در ۸۰۰ آموزشگاه این استان برای کمک به هفت هزار دانش آموز نیازمند انجام می شود .
معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد استان تاکید کرد: طبق هماهنگی با مدیران مدارس، کمک های نقدی دانش آموزان هر آموزشگاه در اختیار همکلاسی های نیازمندشان در قالب عیدانه قرار خواهد گرفت .
به گفته‌ی وی جشن نیکوکاری امسال در روز چهارشنبه ۱۸ اسفندماه در سطح مدارس، روز پنج‌شنبه ۱۹ اسفندماه در پایگاه‌های اصلی در سطح شهرو روز جمعه ۲۰ اسفندماه نیز در میعادگاه‌های نماز جمعه برگزار و هدایای مردمی به خانواده های محروم جمع‌آوری می‌شود .
 سلیمی با اشاره به شیوه‌های نوین و الکترونیکی در پرداخت وجوه جشن نیکوکاری، گفت: مردم استان می‌توانند با شماره گیری آنی‌پرداخت کمیته امداد# ۰۵۸*۸۸۷۷* با تلفن همراه، با وارد کردن مبلغ و کد استان در این امر خداپسندانه مشارکت کنند .
وی افزود: با توجه به هماهنگی های انجام شده با آموزش و پرورش استان، زنگ نیکوکاری چهارشنبه در همه شهرستان‌های با انتخاب یک آموزشگاه به عنوان نماد مشارکت دانش آموزان به صدا درمی آید
captcha