اختصاص بیش از 500 میلیارد به راهیان نور
کد خبر: 3582605
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۶
حسام الدین آشنا عنوان کرد:

اختصاص بیش از 500 میلیارد به راهیان نور

گروه جهاد و حماسه: نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور گفت: این دولت موفق شده بیشترین همکاری و حمایت را از راهیان نور داشته باشد و در این راستا بیش از 500 میلیارد از منابع عمومی دولت به راهیان نور اختصاص داده است.

 به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)،  به مناطق عملیاتی دفاع مقدس جنوب کشور، آئین ملی روز راهیان نور صبح امروز(جمعه)، 20 اسفند با حضور مقامات کشوری و لشکری و جمعی از کاروان‌های راهیان نور در اردوگاه متمرکز کشوری شهر خرمشهر برگزار شد.
دومین سخنران این مراسم، حسام‌ الدین آشنا نماینده تام الاختیار رئیس جمهور در ستاد مرکزی راهیان نور کشور بود که در سخنانی با بیان اینکه سرزمین‌های نور یادآور خاطرات و رشادت‌های رزمندگان و سرداران است، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب راهیان نور را یک امر راهبردی عنوان کرده‌اند؛ زیرا با بقا و ارتقای یک ملت سر و کار دارد.
اختصاص بیش از 500 میلیارد از منابع عمومی دولت به راهیان نور

وی رمز راهیان نور را شهادت‌پذیری و ذلت ناپذیری ملت عنوان کرد و گفت: اگر فضای شهادت و عطر جبهه و جنگ در شهرها گسترش یابد و پیوند جوانان با سرداران حفظ شود و خاطرات آن رشادت‌ها فراموش نشود و عزیزان رزمنده در درون شهرها احساس افتخار کنند که راویان دفاع مقدس هستند، پیروز خواهیم شد.

آشنا با بیان اینکه، دولت‌ها اگر می‌خواهند انقلابی بمانند باید نشان دهند که از این حرکت حمایت می‌کنند، گفت: این دولت موفق شده است بیشترین همکاری و حمایت را از راهیان نور داشته باشد و در این راستا بیش از 500 میلیارد از منابع عمومی دولت به راهیان نور اختصاص داده است.

captcha