شرح خدمات و بازسازی عتبات عالیات مکتوب شد
کد خبر: 3584394
تاریخ انتشار : ۰۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۳

شرح خدمات و بازسازی عتبات عالیات مکتوب شد

گروه ادب: اثر جدید رضا رسولی که درباره خدمات‌رسانی و بازسازی عتبات عالیات نوشته شده است به کوشش ستاد بازسازی عتبات عالیات منتشر می‌شود.

رضا رسولی، نویسنده کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با اشاره به نگارش اثر جدیدش عنوان کرد: این نوشتار در قالب رمان به رشته تحریر درآمده که کار نگارش آن به اتمام رسیده است.

وی با بیان این مطلب افزود: این رمان درباره عتبات عالیات به زیور طبع آراسته شده است و خدماتی که عتبات و عتبه‌های مقدس کربلا، نجف، کاظمین و سامراء به زائران ارائه می‌دهند را در این اثر به تصویر کشیده‌ام. همچنین بازسازی عتبات عالیات یکی از موضوعات این رمان است.

عضو انجمن قلم ایران با اشاره به عنوان این اثر که برگرفته از نام یکی از افراد این جریان است،‌ گفت: متن کتاب را به ستاد عتبات عالیات تحویل داده‌ام. محتوای کتاب به معرفی فرایند زحمات مسئولان ستاد عتبات، خیران و نذردهندگان مربوط می‌شود.

نویسنده «هنر برای حقیقت» اظهار کرد: این تجربیات نتیجه دو سفری است که در کربلا حضور یافته و از نزدیک شاهد ماجرا بوده‌ام. همچنین بخشی از این اطلاعات به کتاب‌هایی مربوط می‌شود که عتبات عالیات آنها را به چاپ رسانده است.

وی با بیان اینکه تحقیقات این اثر حدود 9 ماه طول کشیده و نگارش آن کمتر از دو ماه زمان برده است، گفت: شاکله کلی داستان برگرفته از تخیل نویسنده است که به اقدامات بازسازی و عمرانی مستند می‌شود. امیدوارم این اثر در بهار سال آینده منتشر شود.

captcha