اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه پایدار است
کد خبر: 3585548
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷

اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه پایدار است

گروه سیاست و اقتصاد: امام جمعه موقت تبریز با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مناسب‌ترین راهبرد برای حل مشکلات اقتصادی است، گفت: اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه پایدار در کشور است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، آیت‌الله محمدتقی آل هاشم، امام جمعه موقت تبریز، امروز در خطبه‌های نمازجمعه تبریز، با شاره به اینکه سال جدید را رهبر معظم انقلاب اسلامی امسال را سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» نامگذاری کردند، گفت: باید در قبال این شعار سال تلاش کنیم تا منویات مقام معظم رهبری تحقق یابد.
وی، افزود: نقش دولت در تحقق شعار سال بسیار است و با حمایت از تولیدکنندگان می‌تواند به این انمر کمک نماید.
آیت‌الله آل هاشم، با بیان اینکه اقتصاد مقاومتی مناسب‌ترین راهبرد برای حل مشکلات اقتصادی است ، گفت: اقتصاد مقاومتی زمینه ساز توسعه پایدار در کشور است.
خطیب جمعه تبریز، در ادامه به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر اشاره کرد و گفت: حضور مردم در انتخابات پاسخ کوبنده به دشمنان خواهند بود.
وی، با بیان اینکه ما پشت انقلاب خود ایستاده‌ایم و با رای خود توطئه‌های دشمن را خنثی خواهیم کرد، افزود: نباید حضور خود در انتخابات را بی ارزش بدانیم بلکه هر رای پاسخ کوبنده به دشمنان در کمین نشسته خواهد بود.
آیت‌الله آل هاشم، در بخش دیگر خطبه‌ها با بیان اینکه مال حلال جمع کنید و در اختیار فرزندان خود قرار دهید، گفت: باید به مال و فرزندان حلال و صالح خود افتخار کنید و این دو موضوع عزت برای افراد است.
امام جمعه موقت تبریز، با یادآوری اینکه ثروت از حرام مغفول است و عقاب و عذاب در پی خواهد داشت، ادامه داد: خداوند در قرآن کریم مؤمنان را بدون خطاب و واسطه موعظه کرده اند و آنها را مستقیم مورد خطاب قرار داده تا آگاه شوند.
captcha