ایجاد فاصله بین ملت و نظام اسلامی؛ هدف دشمن از تضعیف اقتصادی ایران
کد خبر: 3585554
تاریخ انتشار : ۰۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۱
حجت الاسلام قریشی:

ایجاد فاصله بین ملت و نظام اسلامی؛ هدف دشمن از تضعیف اقتصادی ایران

گروه سیاسی: امام جمعه ارومیه گفت: باید آگاه بود که هدف دشمن از تضعیف اقتصادی ایران اسلامی، علاوه بر غارت ذخیره های مادی آن، ایجاد فاصله میان نظام و ملت و بدبین ساختن مردم نسبت به انقلاب است.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن (ایکنا) از آذربایجان غربی، حجت الاسلام سید مهدی قریشی امام جمعه ارومیه و نماینده ولی فقیه در استان، ظهر امروز 4 فروردین ماه، در خطبه های فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه بیان کرد: دقت در فرمایشات و سخنان مقام معظم رهبری ابتدا وظیفه ای برعهده مسئولان و سپس ملت بوده و حرکت جامعه و مسئولان و بهبود اوضاع در گرو نهادینه سازی این فرمایشات و ثبت آن در همه اذهان است.
وی افزود: معیشت و اقتصاد، از محور های اصلی سخنان رهبری بوده چرا که از مسائل مهم در دین نیز به شمار می رود.در بسیاری از مطالب و محور های دین، مساله عظیم جهاد اقتصادی مطرح است و کشور ما نیز به عنوان یک کشور اسلامی، در زمینه های کلان اقتصادی، اشخاص کاردان، انقلابی و متدین را طلبیده و نیازمند توجه و بصیرت فراوان است.
وی اضافه کرد: از مسائل مهم که در فرموده های رهبری مطرح گشت، مساله و معضل قاچاق بوده که به دلیل شرایط جغرافیایی استان آذربایجان غربی بیش تر مورد توجه ما واقع شده و مسئولان استانی و کشوری نباید اجازه دهند که چنین موضوعی تبدیل به دغدغه مقام معظم رهبری گردد.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تاکید کرد: بنا به فرموده رهبر انقلاب، مدیریت انقلابی و متدین عامل پیشرفت ایران اسلامی بوده و هرجا که مدیریت در دست اشخاص غیر انقلابی بوده با ضعف مواجه گشته ایم و امروز نیز وظیفه همگی، دقت در انتخاب و رعایت تقوا در انتخابات است.
وی عنوان کرد: تقوای گفتاری از موضوعاتی قابل توجه در انتخابات پیش رو بوده و همه اشخاص اعم از مردم و شرکت کنندگان باید بر آن اهتمام ورزند، تهمت از بین برنده ایمان شخص بوده و در های جهنم را به روی انسان میگشاید. در مساله انتخابات توجه به دین، تقوا و ولایت را از واجبات خود قرار داده و باعث رنجش خاطر رهبر عزیز نگردیم.
captcha