بازدید بیش از 80 هزار نفر از بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری در نوروز 96
کد خبر: 3585780
تاریخ انتشار : ۰۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۶
عزیزی خبر داد:

بازدید بیش از 80 هزار نفر از بقاع متبرکه چهارمحال و بختیاری در نوروز 96

گروه اجتماعی: مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری گفت: همزمان با نوروز 96 و در هفته اول اجرای طرح آرامش بهاری 96 در این استان، بیش از 80 هزار نفر از امامزادگان و بقاع متبرکه دیدن کردند.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از چهارمحال و بختیاری به نقل از  روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، حجت الاسلام مرتضی عزیزی، مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان با اعلام این خبر افزود: طرح آرامش بهاری از 28 اسفندماه 95 در استان آغاز شده و تا 15 فروردین ماه سال جاری ادامه دارد که پیش بینی می شود با مساعد شدن وضعیت آب وهوا در استان، بقاع متبرکه میزبان جمعیت بیشتری از زائران باشد .
وی ادامه داد: امامزاده حمزه ابن علی بلداجی، امامزادگان حلیمه و حکیمه خاتون شهرکرد، سیدمحمد بارده، سید بهاءالدین شیخ شبان و محمد ابن علی منجر مویی لردگان میزبان بیشترین جمیعت زائران بوده است.
عزیزی تصریح کرد: طرح آرامش بهاری با حضور 30 مبلغ بومی و اعزامی از قم و اجرای برنامه های بانشاط و پاسخگویی به سوالات دینی مسافران و گردشگران در حال برگزاری است .
مدیرکل اوقاف و امور خیریه چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: اقامه نماز جماعت، بهره گیری از حضور فعالان برتر قرآنی و دینی، برپایی خیمه های معرفت در 18 بقعه و برگزاری برنامه های جنبی از دیگر برنامه های طرح آرامش بهاری به شمار می رود.

captcha