امنیت میهن اسلامی مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است
کد خبر: 3585962
تاریخ انتشار : ۰۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲

امنیت میهن اسلامی مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است

گروه اجتماعی: معاون اجتماعی پلیس گیلان با بیان اینکه شهدا و جانبازان ستارگان درخشان آسمان ایثار هستند، گفت: میهن اسلامی امنیت خود را مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، سرهنگ محمدرضا جعفری خیرخواه، روز گذشته در حاشیه بازدید مجمع ایثارگران استان گیلان از کلانتری ۱۱ و طرح‌های گیلان مطهر لاهیجان با بیان اینکه شهدا و جانبازان ستارگان درخشان آسمان ایثار هستند، اظهار کرد: این ستارگان هرگز رو به خاموشی نخواهند رفت.

وی با تاکید براینکه پلیس مردم محور یکی از اهداف نیروی انتظامی است، افزود: پلیس یک نیروی عملگرا و مقتدر است.

سرهنگ خیرخواه با تصریح براینکه میهن اسلامی امنیت خود را مرهون جانفشانی شهدا و ایثارگران است، ادامه داد: همه ما باید قدردان رشادت‌های این انسان‌های با ایمان باشیم.

در ادامه نصیری، رئیس مجمع ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه پلیس گیلان برای جامعه ایثارگران زحمات بسیاری را متحمل شده‌اند، گفت: شهدا و ایثارگران برای حفظ امنیت مردم جان خود را تقدیم کرده‌اند.

وی با اشاره به اینکه خون‌های شهدا برای آبیاری درخت اسلام داده شده است، افزود: جانبازان و ایثارگران از یادگاران دفاع مقدس هستند.

نصیری با یادآوری اینکه حفظ ارزش جانبازی و ایثارگری کار بسیار سختی است، ادامه داد: همه ما باید به شهدا ادای دین کنیم.

این مسئول با تصریح براینکه بسیاری از جانبازان نقص عضو از فقدان امکانات رفاهی برای انجام امورات روزانه رنج می‌برند، خاطرنشان کرد: فرمانده و معاون اجتماعی پلیس گیلان برای جامعه ایثارگری استان گیلان تلاش‌های بسیاری انجام داده‌اند.

همچنین در ادامه این بازدید فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه پلیس لاهیجان خدمت به مردم را افتخار خود می‌داند، گفت: کلانتری مرکزی شهر لاهیجان با تلاش کارکنان و همکاری مردم یکی از کلانتری‌های نمونه کشور است.

سرهنگ محمود قاسمی با تاکید براینکه ما بدهکاران جانبازان و ایثارگران هستیم، افزود: آرامش امروز هدیه رشادت‌های شهدا و جانبازان است.

این مقام انتظامی با یادآوری اینکه پلیس نیز با ایمان و اقتدار امنیت و آرامش را حفاظت خواهد کرد، متذکرشد: لاهیجان یکی از شهرهای گردشگر پذیر استان است که پلیس با تلاش خود و همکاری مردم آن را امن و آرام نگهداشته است.

سرهنگ قاسمی با اشاره به قدمت دوساله اجرای طرح گیلان مطهر، اظهار داشت: پلیس در این طرح امر به معروف و نهی از منکر را ترویج می‌کند.
captcha