بازدید 6000 زائر از امامزادگان جلفا
کد خبر: 3586054
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۸
حجت الاسلام عمادی خبر داد:

بازدید 6000 زائر از امامزادگان جلفا

گروه اجتماعی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جلفا از بازدید شش هزار زائر از امامزادگان جلفا همزمان با آغاز طرح آرامش بهاری خبر داد.

حجت‌الاسلام محمدتقی عمادی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جلفا، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، از بازدید شش هزار زائر از امامزادگان جلفا همزمان با آغاز طرح آرامش بهاری خبر داد.
وی، با اشاره به وجود امامزادگان سیدمحمد نوجه مهر (ع)، سید شعیب دوزال (ع)، سید اسماعیل زاویه و امامزاده سید احمد شاهمار (ع) در این شهرستان گفت: از آغاز سال جدید و طرح آرامش بهاری امامزادگان این شهرستان خدمات فرهنگی و مذهبی بسیاری رابه زائران و مسافرین ارائه کرده‌اند که از جمله آن‌ها می‌توان به حضور مبلغین اعزامی از قم برای مشاوره خانواده و مذهبی و پاسخ به سئوالات شرعی و اعتقادی اشاره کرد.
حجت‌الاسلام عمادی، افزود: ارائه برنامه‌های متنوع فرهنگی برای کودکان به ویژه مسابقات "قرآن بخوان، جایزه بگیر"، اسکان زائرین در زائرسراهای این شهرستان و ارائه خدمات به آن‌ها، پذیرایی از زائرین و دیگر برنامه‌های فرهنگی نیز از دیگر برنامه‌های درنظر گرفته شده برای اجرا در طرح آرامش بهاری می‌باشند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جلفا، بیان کرد: امسال حضور زائرین از رشد 30 درصدی برخوردار بود؛ به طوری که حضور زائرین از جمهوری آذربایجان و نخجوان در امامزاده نوجه مهر و سید شعیب دوزال (ع) بسیار چشمگیر بود.
captcha