رویکرد مسئولان خدمت به مردم باشد/لزوم افزایش اعتبارات فرهنگی
کد خبر: 3586093
تاریخ انتشار : ۰۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴

رویکرد مسئولان خدمت به مردم باشد/لزوم افزایش اعتبارات فرهنگی

گروه اجتماعی: امام جمعه یزد گفت: مباحث فرهنگی نیز از نیازهای کشور است و مسئولان هم باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند و برای فرهنگ استان و کشور اعتبار بیشتری قائل باشیم.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، آیت‌الله محمدرضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد صبح امروز در دیدار با مدیرکل و معاونان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد اظهار کرد: خود باوری یکی از لازمه‌های توسعه تولید و اشتغال در کشور است.
وی ادامه داد: یکی از دلایل پایین آمدن کیفیت، عدم اعتماد به توانایی‌های داخلی توسط تولید کنندگان است و اگر این باور به همراه تعهد در تولیدکنندگان به صورت مناسب وجود داشته باشد، زمینه رشد اقتصادی کشور فراهم می‌شود.
امام جمعه یزد گفت: فعالیت‌های اقتصادی ما باید مبتنی بر نیاز جامعه باشد و با کیفیت خوب محصولاتمان از فروش بیشتر سود کنیم نه اینکه سودمان را به قیمت بالا و کیفیت پایین تنظیم نماییم.
استاد سطوح عالی حوزه‌های علمیه استان یزد یادآور شد: مسئولیت پذیری در قبال خدا و مردم یکی دیگر از مسائلی است که باید در زمینه تولید مورد توجه فعالان اقتصادی قرار گیرند.
امام جمعه یزد بیان کرد: اگر بخواهیم جنس خارجی به کشور وارد نشود، تولیدی به درد ما می‌خورد که کیفیت لازم را داشته باشد و با قیمت مناسب رضایت مردم از جلب کنند.
وی مباحث فرهنگی را یکی دیگر از نیازهای کشور دانست و گفت: در این زمینه هم باید مسئولان توجه ویژه‌ای داشته باشند و برای فرهنگ استان و کشور و تبلیغات در این حوزه اعتبار بیشتری قائل باشیم.
نماینده ولی فقیه در استان یزد با بیان اینکه رویکرد همه مسئولان کشور باید خدمت به مردم باشد، تصریح کرد: هرچه که بهتر و بیشتر برای مردم خدمت کنیم، هم اجر و ثواب بیشتری دارد و هم خداوند به دلیل اینکه ما به رفع مشکلات بندگانش توجه می‌کنیم، زمینه پیشرفت و توسعه کشور در تمام حوزه‌ها را فراهم می‌کند.
امام جمعه یزد تصریح کرد: اگر خدای ناکرده نیت انسان مباحث سیاسی و تکیه بر مناصب و صندلی‌های ریاست باشد هیچ چیزی به دست نمی‌آورد و قطعا در آینده با ضرر و خسران روبرو می‌شود.
captcha