آغاز کارگاه‌های آموزشی نخبگان قرآنی شادگان
کد خبر: 3586443
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۰

آغاز کارگاه‌های آموزشی نخبگان قرآنی شادگان

گروه فعالیت‌های قرآنی: کارگاه آماده‌سازی 56 دانش‌آموز نخبه قرآنی شهرستان شادگان از 14 فروردین در دارالقرآن حضرت قائم(عج) اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان آغاز شد.

جعفر منیعات، مدیر دارالقرآن حضرت قائم(عج) اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خوزستان، از برگزاری کارگاه‌های آموزشی ویژه نخبگان قرآنی این شهرستان خبر داد.

وی با بیان اینکه این کارگاه‌ها ویژه دانش‌آموزان نخبه قرآنی شهرستان شادگان در چهاردهمین جشنواره قرآن و عترت دانش‌آموزی استان خوزستان تدوین شده است، افزود: این کارگاه‌ها ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر برگزار خواهد شد.

منیعات با بیان اینکه کارگاه‌های دانش‌آموزان دختر از 14 فروردین‌ماه آغاز شد، افزود: کارگاه‌های دانش‌آموزان دختر در روزهای زوج برگزار می‌شود.

مدیر دارالقرآن حضرت قائم(عج) اداره آموزش و پرورش شهرستان شادگان با اظهار به اینکه 25 دانش‌آموز دختر در این کارگاه‌ها شرکت خواهند کرد، افزود: کارگاه‌های آموزشی ویژه دانش‌آموزان پسر نیز از 15 فروردین‌ماه با حضور 31 دانش‌‌آموز پسر آغاز شد.

وی ادامه داد: در این کارگاه ها دانش‌آموزان در رشته‌های قرائت، حفظ قرآن، ترتیل، نهج‌البلاغه، صحیفه سجادیه، احکام، مداحی، انشای امام زمان(عج) و انشای نماز شرکت دارند.

منیعات گفت: این کارگاه‌ها به میزبانی دارالقرآن حضرت قائم(عج) این شهرستان برگزار می‌شود و تا 29 فروردین‌ماه ادامه خواهد یافت.

captcha