جشنواره اذان «الحان سلوک» برگزار می‌شود
کد خبر: 3586462
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲

جشنواره اذان «الحان سلوک» برگزار می‌شود

گروه فعالیت‌های قرآنی: جشنواره اذان الحان سلوک ویژه سه گروه سنی برگزار می‌شود، در این جشنواره شاهد تحلیل اذان‌ها، ارائه نکات اصلاحی و انتشار اذان‌های منتخب خواهیم بود.

الحان سلوک
به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، جشنواره اذان با عنوان «الحان سلوک» alhanesolook@ در بستر فضای مجازی برگزار می‌شود. بر همین اساس در این جشنواره، دریافت فایل‌های اذان از طریق کانال تلگرامی الحان سلوک صورت می‌گیرد.
در این جشنواره تحلیل اذان‌ها و ارائه نکات فنی و اصلاحی توسط جهانبخش فرجی، قاری بین‌المللی و نیز انتشار اذان‌های منتخب در خبرگزاری‌ها و سایت‌های فرهنگی ـ قرآنی صورت خواهد گرفت.
بر همین اساس مهلت ارسال آثار از روز 20 فروردین‌ماه تا ۳۱ مردادماه ۱۳۹۶ و اعلام نتایج، تجلیل از مؤذنان و نشر آثار ١٨ شهریورماه مصادف با عید سعید غدیر خم خواهد بود.
علاقه‌مندان، می‌توانند از ۲۰ فروردین ماه ۱۳۹۶ فایل (mp3) اذان خود را برای مدیر کانال تلگرامی الحان سلوک danialdavari7475@ ارسال کنند.
همچنین گروه‌های سنی که مجاز به شرکت در این مسابقات هستند، نوجوانان زیر ١٢ سال به شرط دورگه نبودن صدا، افراد بالای ١٢ سال تا ١٦ سال به‌شرط دورگه نشدن صدا و افراد بالای ١٦ سال به شرط بالغ بودن صدا، صداهای زیر ١٦ سال كه به بلوغ صدایی رسیده و یا در حال بلوغ صدایی هستند، می‌بایست در این دسته ثبت نام کنند.
captcha