جشنواره بیدمشک در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
کد خبر: 3590936
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴

جشنواره بیدمشک در آذربایجان غربی برگزار می‌شود

گروه اجتماعی: مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از برگزاری دومین جشنواره بید‌‌مشک در سی‌ام فروردین سال جاری با هدف ارج نهادن به زحمات تولیدکنندگان و فرآوری‌کنندگان این محصول در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن‌(ایکنا) از آذربایجان غربی، امروز 29 فرودین ماه محمد دیبایی مسئول روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: معرفی گیاه بید مشک به عنوان گیاه دارویی و سمبل استان، آشنایی با کشت و کار بید مشک در راستای اشتغال و درآمد و معرفی عرق و اسانس و خواص این محصول از اهداف برگزاری این جشنواره است.
دیبایی افزود: ارائه محصولات و فرآورده های جانبی تولید شده از بید مشک شامل نقل و حلوا در صنایع غذایی ، اجرای برنامه های فرهنگی و هنری و بحث های کارشناسی در رابطه با تولید و فرآوری این محصول از جمله برنامه های جانبی در زمان برگزاری جشنواره است.
یادآور می شود، این جشنواره یکروزه در ساعت 30: 9 صبح روز چهارشنبه مورخه 30 فروردین ماه در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره دو جهاد کشاورزی استان واقع در خیابان بسیج ، کیلومتر 3 جاده سلماس برگزار می شود.
captcha