علم و عمل مرحوم استعلامی همیشه همراه و همگام بود
کد خبر: 3592300
تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲

علم و عمل مرحوم استعلامی همیشه همراه و همگام بود

گروه اجتماعی: امام جمعه موقت مهدیشهر اظهار کرد: مرحوم شیخ محمود استعلامی عالمی بود که اهل علم و عمل بود و علم و عملش همیشه همراه و همگام بود.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سمنان،حجت‌الاسلام علی سقائیان، امام جمعه موقت مهدیشهر امروز 3 اردیبهشت در حسینیه المهدی (عج) مهدیشهر بر هرچه باشکوهتر برگزاری نکوداشت عالم وارسته مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محمود استعلامی تاکید کرد و گفت: آن مرحوم  اهل‌قلم، نویسنده، معلم، شاعر و ساده‌زیست بود.
وی ادامه داد: این عالم بزرگ خادم مردم و انسانی بااخلاق، اهل تقوا، مبلغ و نویسنده‌ای انقلابی بود و در میان مردم حضور داشت و در آبادانی مهدی‌شهر از جمله ساخت مسجد تلاش می‌کرد.
امام جمعه موقت مهدی‌شهر متذکر شد: مردمی بودن و با مردم بودن مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محمود استعلامی سبب شد تا وی در دل مردم جای بگیرد و از یاد و خاطر مردم مهدی‌شهر فراموش نشود.
سقائیان با اشاره به اینکه مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محمود استعلامی در میان مردم نیست؛ اما نام نیکش از خاطر مردم پاک نمی‌شود  یاداور شد: تا ابد و همیشه نام نیک آن مرحوم در اذهان مردم مهدی‌شهر ماندگار خواهد بود.
به گفته وی؛ مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محمود استعلامی انسانی بزرگ و دوست‌داشتنی بود که با پر کشیدنش از میان مردم، خاطرات، زحمات و تلاش‌هایش ماندگار شد.
امام جمعه موقت مهدی‌شهر با بیان اینکه مردم مهدی‌شهر در مراسم نکوداشت عالم وارسته مرحوم حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ محمود استعلامی حضور گسترده، پرشور و باشکوه داشته باشند، اذعان کرد: بزرگداشت عالم، بزرگداشت دین و اسلام است.
شایان ذکر است بزرگداشت این عالم وارسته چهارشنبه این هفته در مهدیشهر برگزار می‌شود.
منبع: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان
captcha