ویژه‎برنامه سیاه مشق عشق با حضور «امیر نعیمی» برگزار می‌شود
کد خبر: 3593787
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۵
همزمان با آغاز ماه شعبان؛

ویژه‎برنامه سیاه مشق عشق با حضور «امیر نعیمی» برگزار می‌شود

گروه جامعه: ویژه‎برنامه سیاه مشق عشق با حضور ستایشگر فرهیخته و جوان «امیر نعیمی» در خبرگزاری بین المللی قرآن برگزار می‎شود.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا)، ویژه‎برنامه سیاه مشق عشق همزمان با آغاز ماه مبارک شعبان با حضور ستایشگر جوان و خوش الحان اهل بیت عصمت و طهارت «امیر نعیمی»  برگزار می‎شود.

این جلسه شنبه نهم اردیبهشت‎ماه رأس ساعت 10:30 در محل خبرگزاری ایکنا، واقع در خیابان انقلاب، خیابان قدس، خیابان بزرگمهر، سازمان فعالیت‌های قرآنی کشور برگزار می‌شود.

برنامه سیاه مشق عشق گفت و گوی صمیمانه و بعضاً چالشی با مهمانان خاص اعم از شاعران و مداحان جوانی است که در رشته آیین ستایشگری بسیار موفق هستند.

این برنامه با هدف ترغیب و تشویق جوانان برای ورود به عرصه ستایشگری (صحیح خوانی)، شناسایی و ارائه الگوی مناسب به جوانان علاقمند و راهکارهای برقراری ارتباط بین مساجد و هیئات با کرسی‌های تلاوت برگزار می‌شود.

در سیاه‌مشق عشق افرادی میهمان ایکنا هستند که از همان ابتدای راه مورد تشویق پیشکسوتان و بزرگان قرار گرفته و خود را به صورت الگویی جامع به جامعه ‌مداحی معرفی کرده‌اند. این برنامه در مدت زمان ۹۰ دقیقه به صورت هفتگی، برگزار می‎شود.

از جمله مهمانانی که در این برنامه تاکنون حضور پیدا کرده‎اند می‌توان به محمد علی بهتویی، موسی رضایی، جواد تلطفی، محمد حسین پویانفر و امیر عباس اشاره کرد.
captcha