مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان نظام را ناکام می‌کند
کد خبر: 3593894
تاریخ انتشار : ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۷

مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان نظام را ناکام می‌کند

گروه سیاسی: امام جمعه سنندج با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان نظام را ناکام می‌کند، گفت: ملت ایران بار دیگر با مشارکت حداکثری خود دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، ماموستا عبدالرحمن خدایی، امام جمعه سنندج امروز، هشتم اردیبهشت ماه در آیین عبادی - سیاسی نماز جمعه شهر سنندج، ضمن تبریک هفته کار و کارگر، اظهار کرد: یازده اردیبهشت ماه جاری روز جهانی کارگر است و ما باید همیشه قدردان تلاش‌ها و زحمات این قشر از جامعه باشیم.
وی افزود: دین مبین اسلام برای کار و تلاش اهمیت زیادی قائل شده است و بنا به فرموده پیامبر اکرم(ص) «بهترین شما کسی است که اهل ایمان، کار و پیشه باشد» . 
امام جمعه سنندج عنوان کرد: چرخ اقتصاد جوامع بشرى با دست تواناى کارگران در حرکت و چرخش است و کارگران رکن اساسی شکوفایی اقتصاد هر کشوری هستند.
وی در ادامه سخنان خود با اشاره به دو انتخابات پیش‌رو، اعلام کرد: باید با مشارکت در انتخابات وظیفه شرعی خودمان را انجام دهیم تا دشمنان مأیوس شوند.
ماموستا خدایی ادامه داد: انتخاب یک رئیس جمهور «اصلح و توانمند»، تضمین‌کننده پیشرفت کشور در  آینده است که امیدواریم همه مشارکت‌کنندگان در انتخابات این مسئله را مدنظر داشته باشند.
وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان نظام را ناکام می‌کند، ادامه داد: ملت ایران بار دیگر با مشارکت حداکثری خود دشمنان نظام و انقلاب را مأیوس خواهند کرد.
امام جمعه سنندج در پایان سخنان خود بر اطاعت مسلمانان از فرامین الهی و پیامبر اکرم(ص) تاکید کرد.
captcha