هزار و 200 شعبه اخذ رأی در خراسان شمالی، آماده جمع‌آوری رأی مردم است
کد خبر: 3594404
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸

هزار و 200 شعبه اخذ رأی در خراسان شمالی، آماده جمع‌آوری رأی مردم است

گروه سیاست و اقتصاد: رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی از آمادگی هزار و 200 شعبه اخذ رأی در این استان، جهت جمع‌آوری رأی مردم خبر داد.

محمدتقی ایرانی در گفت‌و‌گو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی اظهار کرد: از خرداد ماه سال گذشته، ستاد انتخابات کشور برنامه‌ریزی کرده است که در چارچوب قانون و با تامین امنیت انتخابات، مردم حضور حداکثری در پای صندوق‌های رای داشته باشند.
وی ادامه داد: انتخابات مهم و سرنوشت‌سازی در پیش است و دوازدهمین دور انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دور انتخابات شوراها، تمرین مردم سالاری دینی است.
وی خاطرنشان کرد: مردم با حضور حداکثری خود در پای صندوق‌های رای، بلوغ سیاسی و رفتار دموکراتیک خودکه نمادی از آزادی‌خواهی است را به نمایش می‌گذارند و سرنوشت ملت از صندوق‌های رای رقم می‌خورد.
رئیس ستاد انتخابات خراسان‌شمالی اظهار کرد: با تبدیل انتخابات به گفتمان سیاسی و نمایش دموکراسی، ملت ایران انتخاب می‌کند که کشور در چهار سال آینده چگونه باید اداره شود.
ایرانی گفت: تعیین سرنوشت مردم با فضایی که بعد از برجام و گفتمان با دنیا به وجود آمده، بسیار مهم است و باید مراقب باشیم که با گفتمان درست، اقتدار ملت ایران در زمان انتخابات حفظ شود.
وی با تاکید بر اینکه انتخاب درست حرکت در سمت توسعه است، یادآور شد: برگزاری انتخابات کاری دشوار بوده و از سال گذشته ستاد انتخابات کشور زمینه‌های برگزاری انتخاباتی سالم و بدون حاشیه را پایه ریزی کرده است تا مردم با خیال آسوده به شعب اخذ رای مراجعه نمایند.
وی تعداد شعب اخذ رای در خراسان‌شمالی را هزار و 200 شعبه ذکر کرد و گفت: انتظار می‌رود که کاندیداها و طرافداران آن‌ها در ستاد انتخاباتی، با رعایت اخلاق و قانون، فعالیت‌های خود را پیگیری کنند تا حقی ضایع نشود.
captcha