پاسداران و جانبازان مفهوم آزادی و آزادگی را معنا بخشیدند
کد خبر: 3594530
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶
فرماندار لاهیجان:

پاسداران و جانبازان مفهوم آزادی و آزادگی را معنا بخشیدند

گروه اجتماعی: احمدی با بیان اینکه پاسداران و جانبازان مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت این سرزمین معنا بخشیدند، گفت: ملت ایران آسایش و آرامش امروز خود را مدیون غیورمردی پاسداران و جانبازان است.

سید محمد احمدی، فرماندار شهرستان لاهیجان در گفت وگو با خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: سوم شعبان سالروز میلاد مسعود سرور آزادگان جهان امام حسین(ع) و نیز چهارم شعبان ولادت با سعادت بزرگ جانباز تاریخ انسانیت حضرت اباالفضل(ع) است لذا امام راحل به میمنت و پاسداشت این ایام معظم از آنها به عنوان «روز پاسدار» و «روز جانباز» یاد فرمود.

وی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهیدان به ویژه پاسداران و جانبازان و تکریم و تجلیل از خانواده معظم شهدا، افزود: ملت ایران آسایش و آرامش امروز خود را مدیون غیورمردی و جانفشانی سرافرازان پاسدار و فداکاران جانباز می داند.

احمدی تصریح کرد: این بزرگمردان در هشت سال دفاع مقدس با اخلاص و ایمان به خداوند متعال غیورانه از کشور و کیان جمهوری اسلامی ایران دفاع کردند و آزادگی را برای ملت ایران به ارمغان آوردند.

این مقام مسئول با بیان اینکه پاسداران و جانبازان مفهوم آزادی و آزادگی را در فرهنگ لغت این سرزمین معنا بخشیدند، خاطرنشان کرد: امیدوارم در ظل توجهات حضرت ولیعصر(عج) و در استمرار راه امام راحل، تحت زعامت رهبر معظم انقلاب عزت و کرامت پاسداری و جانبازی و خدمات شایسته و ارزشمند آنان به انقلاب اسلامی مستدام باشد.

captcha