حضور نوجوانان در محافل انس با قرآن هدایت و بیداری را به همراه دارد
کد خبر: 3594562
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱

حضور نوجوانان در محافل انس با قرآن هدایت و بیداری را به همراه دارد

گروه اجتماعی: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار گفت: بدون شک حضور نوجوانان در محافل انس با قرآن کریم روشنگری، هدایت و بیداری آن‌ها را نسبت به بسیاری از مسائل به‌دنبال خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی گیلان، حجت‌الاسلام ابراهیم عباسپور، رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار در حاشیه برگزاری محفل انس با قرآن لوشان گفت: رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند اگر این مفاهیم منتقل شوند، قرآن، تأثیرگذار اصلی در جهان خواهد شد و قدرت‌ها و سلاح‌های آنها و رژیم صهیونیستی هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار اضافه کرد: تاکنون زوایای کمی از قرآن مجید شناخته شده و ما باید تا آن جا که شایسته است به عظمت قرآن پی ببریم.

این کارشناس مذهبی لازمه شناخت حقیقی خداوند را در شناخت و درک کامل کلام خدا برشمرد و آموزش و درک این معجزه پیامبر اکرم (ص) را بیش از هر زمانی به دلیل وجود فتنه های کفار ضروری دانست.

حجت‌الاسلام عباسپور گفت: خاصیت قرآن این است که دنیا را با آخرت، سعادت را با تلاش و بصیرت را با دشمن شناسی گره می زند تا اجازه ندهد کشورهای اسلامی در دام خدعه های دشمن افتند.

وی بیان کرد: هر جا که مسلمانان به حداقل های قرآن توجه کنند پیروز خواهند شد؛ نمونه های این مطلب را می توان در ایران، لبنان و فلسطین دید، اگر ما به قرآن برگردیم شکست ناپذیر خواهیم بود.

وی متذکر شد: بدون شک حضور نوجوانان در محافل انس با قرآن کریم روشنگری، هدایت و بیداری آن‌ها را نسبت به بسیاری از مسائل به‌دنبال خواهد داشت.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان رودبار به‌ضرورت برگزاری محافل انس با قرآن کریم اظهار کرد: برگزاری محافل انس با قرآن در کشور، سبب آشنایی هر چه بیشتر نوجوانان و جوانان با کلام الهی و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه می‌شود، قرائت و درک آیات قرآن موجب پدید آمدن معرفت و پیروی انسان‌ها از دستورات الهی و رهنمودهای ولایت‌فقیه در جامعه خواهد شد.

captcha