رفع اختلال سامانه انتخاب رشته دکتری علوم قرآن و حدیث/مهلت انتخاب رشته؛ تا پایان امشب
کد خبر: 3596514
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۰
توکلی در گفت‌وگو با ایکنا عنوان کرد:

رفع اختلال سامانه انتخاب رشته دکتری علوم قرآن و حدیث/مهلت انتخاب رشته؛ تا پایان امشب

گروه دانشگاه: سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از رفع مشکل ورود به سامانه انتخاب ۲ کدرشته دکتری علوم قرآن و حدیث خبر داد و گفت: مشکل فنی ورود به سامانه انتخاب رشته، روز پنج‌شنبه اصلاح شده و اکنون تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در این دو کدرشته، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور تا پایان امروز، نسبت به انتخاب این دو رشته اقدام نمایند.

حسین توکلی، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن (ایکنا)، پیرامون علت اختلال سامانه سنجش در انتخاب ۲ کدرشته دکتری علوم قرآن و حدیث دانشگاه‌های امام صادق(ع) و شیراز، اظهار کرد: مشکل فنی در سامانه انتخاب رشته پیش آمد، همچنین نیز جنسیت داوطلبان مجاز برای انتخاب این دو کد رشته در سامانه، خانم لحاظ شده بود، در حالی که ظرفیت برای خانم و آقا تعریف گردید.

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور از رفع این مشکل خبر داد و گفت: مشکل ورود به سامانه انتخاب رشته روز پنج‌شنبه اصلاح شده و اکنون تمامی داوطلبان متقاضی شرکت در این دو کدرشته، می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور تا پایان امروز شنبه 16 اردیبهشت‌ماه، نسبت به انتخاب این دو رشته اقدام نمایند.

وی در پاسخ به این پرسش که مهلت انتخاب رشته تمدید خواهد شد یا خیر؟ گفت: مهلت انتخاب رشته تمدید نخواهد شد، چرا که مهلت تا امروز تمدید شده بود و مجدد تمدید نخواهد شد، لذا متقاضیان انتخاب این دو کدرشته می‌بایست تا پایان امشب انتخاب رشته خود را انجام دهند. داوطلبان اکنون می‌توانند به سامانه مراجعه کنند.

یادآور می‌شود، سازمان سنجش آموزش كشور با اعلام اصلاحات در دفترچه راهنمای انتخاب رشته و تمديد مهلت انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره دكتری نيمه‌متمركز سال ۱۳۹۶، کدرشته محل‌های جدید، از جمله رشته الهیات-گرایش علوم قرآن و حدیث، در دانشگاه‌های امام صادق(ع) و شیراز را علاوه بر کدرشته محل‌های مندرج در دفترچه راهنمای انتخاب رشته به این مجموعه اضافه کرد، اما داوطلبان در انتخاب ظرفیت‌های جدید این دو دانشگاه دچار مشکل شدند و هنگام ورود به سامانه انتخاب رشته، با مشکل مواجه می‌شدند.

مهلت انتخاب رشته در آزمون ورودی دوره دكتری نيمه‌متمركز سال ۱۳۹۶، تا پایان امروز شنبه، ۱۶ اردیبهشت‌ماه جاری است و كليه داوطلبان مجاز به انتخاب رشته می‌توانند با مراجعه به پايگاه اطلاع‌رسانی اين سازمان به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت كدرشته محل‌های انتخابی در آزمون مذكور اقدام نمايند.

captcha