سرباز مرزبان حادثه تروریستی میرجاوه همچنان مفقود است
کد خبر: 3596901
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۸

سرباز مرزبان حادثه تروریستی میرجاوه همچنان مفقود است

گروه سیاست و اقتصاد: معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌شمالی به رغم اظهارات استاندار سیستان و بلوچستان درخصوص آزادی سرباز حادثه تروریستی میرجاوه، گفت: سرباز ربوده شده در حادثه تروریستی میرجاوه همچنان مفقود است.

محمدتقی ایرانی، معاون سیاسی و امنیتی استانداری خراسان‌شمالی، در گفت و گو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از خراسان‌شمالی اظهار کرد: سعید براتی سرباز مرزبانی در حادثه تروریستی میرجاوه به دلیل اصابت گلوله از ناحیه پا دچار آسیب شده و توسط دشمنان ربوده شده است.
وی با اشاره به اظهارات اخیر استاندار سیستان و بلوچستان مبنی بر آزادی این سرباز، افزود: تاکنون از آزادی این سرباز خبری در دست نیست و هنوز مفقود است.
ایرانی ادامه داد: در صورت وجود اخبار جدیدی از وضعیت این سرباز به طور رسمی از مرزبانی و نیروی انتظامی اطلاع رسانی خواهد شد.
به گزارش ایکنا سعید براتی افسر وظیفه اهل مانه و سملقان در فاجعه تروریستی عوامل تکفیری و صهیونیستی در منطقه میرجاوه سیستان و بلوچستان پس از جراحت شدید در اثر آتشباری و کمین ناجوانمردانه تروریست های جنایتکار، توسط تروریست های متواری به آن سوی مرزها برده شده و فقط بخشی از البسه نظامی و پوتین وی در مسیر فرار برجا مانده و به دست آمده است.
captcha