معلمان روحیه پرسشگرانه را در دانش‌آموزان تقویت می‌کنند
کد خبر: 3597292
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۷

معلمان روحیه پرسشگرانه را در دانش‌آموزان تقویت می‌کنند

گروه اجتماعی: فرماندار سنندج در همایش تجلیل از معلمان برتر و همکاران پیشکسوت ناحیه گفت: معلمان روحیه پرسشگرانه را میان دانش‌آموزان تقویت می‌کنند و تعلیم و تربیت شکوفه‌های زندگی ما را به‌درستی در سرلوحه کاری قرار داده‌اند.

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از کردستان، محمدابراهیم زارعی، فرماندار شهرستان سنندج دیروز، 17 اردیبهشت ماه در مراسم گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و تجلیل از مقام شامخ معلم، پیشکسوتان ناحیه دو سنندج اظهار کرد: معلمان ثابت کردند که قانون شکن نیستند، آنان روحیه پرسشگرانه را میان دانش‌آموزان تقویت می‌کنند و تعلیم و تربیت شکوفه ‌های زندگی ما را به درستی در سرلوحه کاری قرار داده‌اند.
وی افزود: اعتقاد داریم در سرزمین مجاهدت‌های خاموش و براساس آموزه‌های دینی در کشور حکومت اسلامی و فرهنگ ایرانی آموزش و پروش بهترین تربیت‌کننده دانش‌آموزان است.

فرماندار شهرستان سنندج عنوان کرد: با توجه به قول مساعد دولت تدبیر و امید جهت پرداخت حقوق پایان بازنشستگی معلمان، امروز مفتخرم اعلام کنم تمامی معلمان بازنشسته نواحی یک و دو  آموزش و پرورش حقوق و مزایای پایان خدمت خود را در سال 1395 دریافت کرده‌اند.

وی در پایان سخنان خود حس پرسشگرانه و ایجاد روحیه امید، نشاط و انگیزه بین دانش‌آموزان را بسیار مهم دانست و یادآور شد: ایجاد موفقیت، سربلندی و سرافرازی هر جامعه را به دنبال خواهد داشت.

شایان ذکر است؛ در پایان این مراسم با اهدای لوح  تقدیر از 120 نفر از پیشکسوتان و 11 نفر از معلمان برتر سال 1395 آموزش و پرورش ناحیه 2 نقدیر شد.

captcha